• LINDEX/

Lindexin uusi ”Underwear for Life” -konsepti kuvaa naisen elämää kauniissa lyhytelokuvassa

Lindex ottaa jälleen uuden askeleen tavoitteessaan luoda osallistavaa ja samaistuttavaa viestintää. Muotiyhtiön uudessa ”Underwear for Life” -alusvaatekonseptissa kuvataan naisen elämän eri vaiheita ja osana konseptia nähdään koskettava lyhytelokuva naiseudesta.

”Uuden alusvaatekonseptimme kautta haluamme kuvastaa aitoa elämää iloineen ja suruineen. Lindex on ollut naisten tukena jo 70 vuoden ajan ja pitkä historiamme alusvaatevalmistajana on antanut meille ainutlaatuisen ymmärryksen naisvartalosta. Naisten voimaannuttaminen ja inspiroiminen on kaiken toimintamme perusta. Haluamme kohdata naisten todelliset tarpeet heidän jokaisessa elämänvaiheessaan”, sanoo Linda Olsson, Lindexin Global Marketing Director.

Lindexin uusi ”Underwear for Life”-konsepti asettaa naiset keskiöön. Osana lanseerausta julkaistaan koskettava lyhytelokuva, jossa seurataan naisen elämän eri vaiheita teini-iästä vaihdevuosiin. Elokuvan on ohjannut Fiona Jane Burgess, joka tunnetaan naisnäkökulman korostamisesta ja keskustelun herättämisestä taiteensa kautta.

Lindexin tavoitteena 70-vuotisen matkansa aikana on ollut luoda mukavia alusvaatteita naisille. Alusvaatevalikoima kehittyy jatkuvasti ja koostuu hyvin istuvista tuotteista, joissa on erilaisia ominaisuuksia ja innovatiivista muotoilua. Lindex toteutti Pohjoismaissa vuonna 2021 kattavan alusvaatetutkimuksen naisten rintaliiviko’oista. Tulosten pohjalta Lindex lisäsi valikoimaansa n. 20 uutta rintaliivikokoa ja tällä hetkellä valikoimassa on rintaliivejä jopa 60 eri koossa.

“Mallistostamme löytyy yhdeksän eri kuppikokoa koosta AA kokoon H ja ympärysmitat 65-100 välillä. Selvityksemme mukaan valikoimamme kattaa tällä hetkellä 93 % pohjoismaisten naisten käyttämistä rintaliiviko’oista ja tätä moni voisi pitää riittävänä tasona. Me olemme kuitenkin vahva alusvaateosaaja ja tavoitteenamme on vastata naisten tarpeisiin, joten jatkamme työskentelyä sen eteen, että kaikki naiset löytäisivät meiltä itselleen sopivat rintaliivit”, sanoo Elin Herngren, Lindexin Design & Buying Manager.

Katso Lindexin lyhytelokuva täältä.

Lisätietoja:

Aino-Marja Öster
PR & Sustainability Executive
E-mail: aino-marja.oster@lindex.com

Lindex on yksi Euroopan johtavista muotiketjuista. Lindexillä on noin 440 myymälää 18 markkinalla ja verkkomyyntiä oman verkkokaupan sekä maailmanlaajuisesti third party -alustojen kautta. Lindexin liikeidea on tarjota inspiroivaa ja hintansa arvoista muotia vastuullisille ja muotitietoisille naisille. Valikoimaan kuuluu useita eri kokonaisuuksia naisten alusvaatteita, naistenvaatteita ja lastenvaatteita. Lindex kasvaa ja laajentaa toimintaansa sekä omissa kanavissaan, että yhdessä franchise-toimijoiden ja globaalien muotiverkkoalustojen kautta. Lindexin kestävyyslupaus tuleville sukupolville pitää sisällään naisten voimaannuttamisen, maapallon kunnioittamisen ja ihmisoikeuksien turvaamisen. Lindex on Lindex Group Oyj:n omistama tytäryhtiö. Lisää tietoa osoitteessa www.lindex.com