Lindexin uusi designpäällikkö Nina Starck

Lindexin kasvu kansainvälisillä markkinoilla tarjoaa paljon mahdollisuuksia uudelle designpäällikölle, Nina Starckille, joka aloitti Lindexillä vuodenvaihteessa. Hän on aiemmin työskennellyt mm. Hennes & Mauritzilla, jossa hän vastasi yrityksen trendianalyyseistä. Designpäällikkönä Nina Starck työskentelee myös osana sisäänoston johtoa.

"Haluamme jatkuvasti kehittää Lindexin tarjoamaa muotia. Nina Starck on vahva lisäys designtiimiimme ja hänen avullaan saamme esitellä asiakkaillemme yhä muodikkaampia mallistoja," sanoo Göran Bille, Lindexin toimitusjohtaja.

Nina Starck on opiskellut muotia mm. Boråsin Designkorkeakoulussa ja Stockholms Tillskärarakademi -muotiakatemiassa. Hän on työskennellyt luovana johtajana muotiyritysten osto-osastoilla, sekä tehnyt kattavia trendianalyysejä Hennes & Mauritzille.

"On jännittävää tutustua Lindexiin ja uusiin asiakkaisiin. Mielestäni muoti on onnistunutta silloin, kun mallistoissa on nähtävissä selkeä visio ja tuotteet viestivät inspiraatiota suunnitteluvaiheesta myymälään asti," sanoo Lindexin designpäällikkö Nina Starck.

Lisätietoja:

Polhem PR
Puhelin: 358 (0)9 2600 014

Jenni Mikkonen
Marketing Coordinator Lindex
Matkapuhelin: 0400 719 922
E-mail: jenni.mikkonen@lindex.com

Lindex on yksi Pohjois-Euroopan johtavista muotiketjuista. Lindexillä on yli 470 myymälää 16 markkinalla. Lindexin liikeidea on tarjota inspiroivaa ja hintansa arvoista muotia. Valikoimaan kuuluu useita eri kokonaisuuksia naisten alusvaatteita, naistenvaatteita ja lastenvaatteita. Lindex on osa pörssissä noteerattua Stockmann-konsernia. Lisää tietoa osoitteessa www.lindex.com

Avainsanat: