Lindström lanseeraa upean designmattojen malliston

Suomen johtava tekstiilipalveluyritys Lindström tuo maaliskuussa markkinoille designmattojen malliston, jonka keskeinen idea on auttaa yrityksiä tuomaan tyylikästä ilmettä tiloihinsa. Laajan malliston avulla yritykset voivat luoda viihtyvyyttä tiloihinsa siirtämällä eteis- ja käytävämattoihin yritysilmeensä tai valitsemalla valmiista mallistosta mieleisensä modernin vaihtoehdon.

Uusi designmallisto tukee jo aikaisemmin Lindströmin valikoimassa ollutta Oma design -konseptia, joka lähtee liikkeelle yrityksen omasta ilmeestä.  Uuden malliston suunnittelussa on pyritty luomaan valmis kokonaisuus, josta löytyy hyviä, varmoja tuotteita jokaiselle yritykselle. Mallisto sisältää kymmenen kuosia ja useita värivaihtoehtoja. Jokaisen mallin voi tilata myös esimerkiksi yrityksen omilla väreillä. Kokovaihtoehtoja on 11 erilaista.

”Uuden designmallistomme matoissa on samanlaiset lianpysäytysominaisuudet kuin vakiomatoissamme, mutta materiaali toistaa värejä paremmin. Tyylikkäät, teemoiltaan erilaiset kuosit ovat helppo tapa parantaa yrityksen sisustusta.  Matolla on sisustuksessa suuri rooli, sillä se on iso elementti ja yleensä hyvin näkyvällä paikalla”, sanoo Lindströmin mattopalveluiden markkinointipäällikkö Vesa Lyhty.

Lindströmin designmallisto sisältää myös viisi Jukka Rintalan suunnittelemaa mallia.

”Halusimme kokeilla design-osaamisen ja arjen hyötyjen yhdistämistä laadukkaasti. Aikaisemmin ravintolatekstiilien parissa tehty yhteistyö Rintalan kanssa antoi siihen hyvän pohjan”, Lyhty kertoo.

Lindström panostaa suunnitteluosaamiseen

Lindströmillä on oma in-house-suunnitteluosasto, mikä on alalla harvinaista.

”Meillä suunnitteluosaaminen on mukana kaikessa tekemisessämme. Asiakkaan oman yrityskuvan vahvistaminen on meidän ensisijainen tavoitteemme”, kertoo Lindströmin Design & Brand Manager Anna-Kaisa Huttunen.

Lindströmin Mattopalvelut toimivat vuokrausperiaatteella, jolloin asiakkaan ei tarvitse omistaa tai varastoida mattoja eikä huolehtia pesusta ja huollosta. Näin asiakkaan painolasti vähenee. Tehokas prosessi on ympäristöystävällinen eikä tuote pesuineen kuormita ympäristöä.

Lisätiedot:

Vesa Lyhty

Markkinointipäällikkö/Mattopalvelut

Sähköposti: vesa.lyhty@lindstrom.fi

Tekstiilipalveluyritys Lindström vahvistaa asiakkaidensa yrityskuvaa. Palvelumme helpottaa asiakkaan arkea ja on kokonaiskustannuksiltaan markkinoiden edullisin. Toimimme vastuullisesti ja olemme arvostettu työnantaja. Lindströmiläisiä on lähes 2 400 henkeä Euroopassa ja Aasiassa. Konsernin vuoden 2010 liikevaihto oli 249 miljoonaa euroa.

www.lindstrom.fi