• Lindström/

Lindström on ostanut työvaatteiden ja PR-tekstiilien suunnitteluun ja myyntiin erikoistuneen Vision Design Oy:n

Tekstiilipalveluyhtiö Lindström on ostanut Vision Design Oy:n koko osakekannan 15.9.2005 tehdyssä yrityskaupassa. Vision Designin hankinnalla Lindström vahvistaa yritystekstiilien suunnitteluosaamistaan.

- Lindström kehittää asiakkaidensa ulkoista imagoa tekstiilien ja puhtauden keinoin. Vision Designin liittyminen yritysperheeseemme vahvistaa yritys- ja PR-tekstiilien suunnittelu-, hankinta- ja myyntiosaamistamme, toteaa Lindström Oy:n toimitusjohtaja Jukka Roiha. Vision Design työllistää tällä hetkellä 17 henkilöä ja sen liikevaihto nousee neljään miljoonaan euroon vuonna 2005. Vision Design suunnittelee ja valmistaa vaatteita ja asusteita yrityksille markkinointi- ja työvaatekäyttöön. Yritys pukee muun muassa Viking Linen ja Sokos Hotelsien työntekijät sekä vastaa UPM:n, Ruukin ja Metson PR-tekstiileistä. - Suunnittelemamme ajanhenkiset ja käyttäjäystävälliset vaatteet on aina räätälöity osaksi asiakkaamme yrityskuvaa; emme tarjoa t-paitoja, vaan viestintäratkaisuja asiakkaan määrittelemän kohderyhmän tarpeisiin, kertoo Vision Design Oy:n toimitusjohtaja Petri Mannila. Lindström tuo Vision Designin ulottuville kansainvälisen yhtiön resurssit, osaamisen ja luotettavuuden. Yrityskaupan jälkeen Vision Design jatkaa toimintaansa Hernesaaren tiloissaan itsenäisenä tytäryhtiönä. Lisätietoja: Lindström Oy Toimitusjohtaja Jukka Roiha, p. 0400 410 840 Vision Design Oy Toimitusjohtaja Petri Mannila, p. 0400 411 103