Lindströmin Vantaan palvelukeskuksessa vietettiin avajaisia

Lindström on avannut Vantaan Koivuhakaan palvelukeskuksen, jossa huolletaan työvaatteita ja Lindströmin tytäryhtiön Comforta Oy:n hotellitekstiilejä. Lisäksi uusissa tiloissa toimii jakeluterminaali.

”Vantaan Koivuhaka on sijainniltaan mainio; se sijaitsee keskeisellä paikalla kehätien varrella, mutta on helposti tavoitettavissa myös julkisilla liikennevälineillä”, Lindström Oy:n toimitusjohtaja Juha Laurio kertoi tänään palvelukeskuksen avajaistilaisuudessa Vantaalla.

Lindströmin toukokuussa valmistunut palvelukeskus työllistää noin 50 henkilöä ja palvelee pääasiassa pääkaupunkiseudun työvaate- ja hotellitekstiiliasiakkaita. ”Koivuhaan palvelukeskus perustettiin vastaamaan lisääntyvään kysyntään nimenomaan pääkaupunkiseudulla. Olemme palveluyritys ja meille on tärkeää, että tuotamme palvelun lähellä asiakasta. Silloin meidän on mahdollista reagoida nopeasti asiakkaan muuttuviin tarpeisiin”, kertoo Laurio.

Lindström kehittää palveluaan ja toimintaansa kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti. Keskeinen sijainti lähellä asiakkaita vähentää myös kuljetusten ympäristövaikutuksia ja pienentää kokonaishiilijalanjälkeä. Myös Koivuhaan kiinteistön ja toiminnan suunnittelussa on kiinnitetty erityistä huomiota energiatehokkuuteen. ”Muun muassa tuleva vesi lämmitetään jäteveden ja kuivureiden tuottamalla lämmöllä ja puhdasta huuhteluvettä käytetään seuraavan erän pesuvetenä”, Laurio täsmentää. Palvelukeskuksessa on kiinnitetty erityistä huomiota myös työergonomiaan.

”Konseptoidun toimintamme ansiosta voimme hyödyntää kaikissa palvelukeskuksissamme samoja toimintamalleja ja innovaatioita. Toiminnan jatkuvan kehittämisen avulla voimme tarjota asiakkaillemme entistäkin parempaa kestävän kehityksen periaatteiden mukaista palvelua”, Laurio kertoo.

Lindström toimii 20 maassa Euroopassa ja Aasiassa. Palvelukeskuksia, joissa on myyntikonttori, jakeluterminaali, tekstiilivarasto ja pesula, yhtiöllä on lähes 60.

Lisätiedot:

Lainaukset