Tekstiilipalveluyhtiö Lindström laajentaa mattotoimintojaan Liettuassa

Report this content

Lindström on ostanut Liettuassa kiinteistöpalveluja tarjoavan LBU:n (Lazdiju Butu Ukis) mattoliiketoiminnan. Sopimus liiketoimintakaupasta allekirjoitettiin 6.6.2012. Kaupan yhteydessä ei siirry henkilöstöä. LBU jatkaa siivous- ja hallinnointipalveluiden tarjoamista kiinteistösektorille.

”Kauppa vahvistaa Lindströmin asemaa Liettuan mattovuokrausmarkkinoilla”, kertoo Euroopan ja Aasian toimintojen johtaja Mika Hartikainen. ”Olemme ottaneet Liettuassa askelen lähemmäs vuoden 2016 visiotavoitettamme eli markkinajohtajuutta 20 maassa”.

Tekstiilipalveluyritys Lindström vahvistaa asiakkaidensa yrityskuvaa. Palvelumme helpottaa asiakkaan arkea ja on kokonaiskustannuksiltaan markkinoiden edullisin. Toimimme vastuullisesti ja olemme arvostettu työnantaja. Lindström toimii 21 maassa Euroopassa ja Aasiassa. Lindströmiläisiä on 2500 henkeä ja konsernin vuoden 2011 liikevaihto oli 262 miljoonaa euroa.

Suomessa Lindström tarjoaa työvaate-, henkilönsuojain-, matto-, hygienia-, ravintolatekstiili-, teollisuuspyyhe- ja brändituotepalveluita. Lindström tarjoaa Liettuassa matto- ja työvaatepalveluita.

Lisätietoja:

Mika Hartikainen, Senior Vice President, European and Asian subsidiaries puh. + 358 40 839 2571

Edvinas Gradauskas, Vice President of Baltic States & Poland and Managing Director of Lindström Lithuania, puh. +370 699 11555

www.lindstrom.fi

Avainsanat: