LIPPUPALVELUN VÄLITTÄMIÄ LIPPUJA MYÖS TALLINNALAISILLE

Report this content

LIPPUPALVELUN VÄLITTÄMIÄ LIPPUJA MYÖS TALLINNALAISILLE Lippupalvelu palvelee tallinnalaisia 1.7.2003 alkaen Stockmannilla. Tallinnalaiset matkustavat Suomeen kuuntelemaan lähinnä rock-konsertteja mutta myös muihin tapahtumiin sekä teattereihin. Tallinnan Stockmannilla myydään Lippupalvelun koko valtakunnallista tarjontaa. Lippupalvelu Oy on Suomen suurin pääsylippujen ja myyntijärjestelmien myyjä 80 % markkinaosuudellaan Lippupalvelulla on lähes 80 myyntipistettä eli lippukauppaa yksi Tukholmassa, Ruotsissa, ja nyt yksi Tallinnassa, Eestissä, verkkokauppa www.lippupalvelu.fi sekä puhelinpalvelu. Myynnissä on pääsylippuja mm. rock konsertteihin, SM- liigan otteluihin, teattereihin sekä eri rock- ja kulttuurifestivaaleille. "Stockmann on hyvä yhteistyökumppanimme jo vuosien varrelta, ja Tallinna on luonnollinen paikka laajentaa Lippupalvelun palveluita. Toivomme yhteistyön Eestin eri kulttuuri-, viihde- ja urheilutahojen kanssa lisääntyvän. Nythän myös eestiläiset tapahtumajärjestäjät voivat tuoda lippunsa myyntiin niin Suomeen kuin Tallinnaankin. Palvelu on molemminpuolinen", toteaa Lippupalvelun toimitusjohtaja Harri Kaasinen ja lisää: "Meidän kautta myydään enemmän lippuja". Lippupalvelu on vakiinnuttanut paikkansa jo kaikissa Stockmannin Suomen tavarataloissa. Tallinnan Stockmann on ensimmäinen ulkomailla oleva tavaratalo, joka palvelee paikallisia Suomen viihde-, urheilu- ja kulttuuritarjonnalla. "Stockmann on tunnettu laadusta ja valikoiman laajuudesta. Siksi meistä on hienoa olla ensimmäinen paikka, joka myy pääsylippuja Suomessa tapahtuviin tilaisuuksiin", iloitsee Stockmannin Tallinnan tavaratalon hallintopäällikkö Helje Nurga. Lippupalvelu palvelee ma - pe klo 9 - 22 ja la - su klo 9 - 20 Stockmannin kanta-asiakaspisteessä 5. kerroksessa. Maksuvälineinä käyvät käteinen, eestiläinen pankkikortti, luottokortit ja Stockmann-kortti. Lisätietoja: Lippupalvelu Oy, toimitusjohtaja Harri Kaasinen p. +358 (0)400 252 550 Stockmann AS, Hallintopäällikkö Helje Nurga, p. +37 2 633 9500 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/30/20030630BIT00420/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/30/20030630BIT00420/wkr0002.pdf