Antti Tuiskun kiertueella yleisölle luvassa ainutlaatuinen energianmittaus

Antti Tuiskun keväällä 2018 toteutuva Mun on pakko twerkkaa –areenakiertue tuo keikkalavoille ensimmäistä kertaa Suomessa yleisöä aktivoivan, elämyksellisen energiamittarin. Kiertueen jokaisella keikalla mitataan ja visualisoidaan yleisön tuottamat desibelitasot reaaliaikaisesti. Mittarin graafinen ilme on suunniteltu vastaamaan kiertueen ja sen kumppaniksi valitun Loiste Energian ilmettä. Mittarin tuloksia ja niiden vertailua tullaan hyödyntämään laajasti myös sosiaalisen median kanavissa.

Suomen suosituimman poptähden Antti Tuiskun ainutlaatuiselle areenakiertueelle haluttiin suunnitteluvaiheessa löytää jotain uutta ja hohdokasta, energiaan liittyvää. Samoihin aikoihin energiayhtiö Loiste puolestaan etsi uusia yhteistyömahdollisuuksia ja yhteinen visio syntyi helposti, kertoo Loisteen markkinointipäällikkö Sanna Laine. Sähkö on hajutonta ja mautonta, mutta välttämätöntä niin arjessa kuin juhlassa. Ilman sähköä olisi mahdoton toteuttaa esimerkiksi tämän kaltaista areenakiertuetta ja siksi sen esiin tuominen tässä yhteydessä sopii hienosti markkinointistrategiaamme, jatkaa Sanna Laine.

Antti Tuisku on myös mielissään faneille suunnatusta aktivoinnista. -"Ihanaa että yhteistyön kohteena on ne minulle kaikkein tärkeimmät eli fanit. Odotan innolla miten yleisö reagoi meidän energia-mittaukseen. Saa nähdä riittääkö mittarissa lukemat kun mun fanit on aika energisiä yleensä".

Kaupallisista yhteistöistä Warner Music Finlandilla vastaava Ville Ahtiainen sanoo, että kun artistin ja brändin arvot kohtaavat on innostavaa kulkea kohti yhteistä päämäärää. ”Yhteistyö Loisteen kanssa on mainio esimerkki täydellisestä kumppanuudesta kahden toisiaan tukevan brändin välillä ja isoimpana hyötyjänä on konserttiyleisö. Yhteistyö mahdollistaa fanikokemuksia täysin uudella tavalla. Kaikki voittavat!”.

Mittarin tekninen toteutus tapahtuu Uplause Oy:n toimesta. Uplausen ainutlaatuista teknologiaa hyödyntävät jo monet maailman suurimmat urheilutapahtumat- ja seurat; esimerkiksi useat NHL ja NFL -joukkueet. Lisäksi maailman suurimmat musiikkifestivaalit, kuten Rock in Rio, ovat hyödyntäneet Uplausen teknologiaa.

Sanna Laine, markkinointipäällikkö, Loiste Energia 040 553 2669
Ville Ahtiainen, Brand Partnership Director, Warner Music Live 040 552 3046
Heikki Aura, myynti- ja markkinointijohtaja, Uplause 040 190 3445

Loiste on suomalainen energiayhtiö yli sadan vuoden kokemuksella. Haluamme tarjota asiakkaillemme enemmän kuin energiaa, parempaa arkea. Kuulumme maamme suurimpien energiamyyjien joukkoon. Loiste-konsernin omistavat Kajaanin kaupunki, Sotkamon kunta ja Kanerva Energia Oy. Toimipisteemme sijaitsevat Espoossa, Kajaanissa ja Rovaniemellä. Lisätietoja www.loiste.fi. Loiste Sähkönmyynti Oy Loiste Sähkönmyynti on valtakunnallinen, suomalainen energiayhtiö. Haluamme helpottaa 200 000:n asiakkaamme arkea kehittämällä uusia palveluja ja toimivia ratkaisuja. Tähtäämme tulevaan kasvuun yhdessä kumppaneidemme kanssa, jotta ihmiset voisivat tehdä oman elämänsä kokoisia ympäristötekoja. Loiste Sähköverkko Oy​ Loiste Sähköverkko toimii verkkovastuualueella, joka kattaa Kainuun yhdeksän kuntaa sekä Pyhännän kunnan ja osan Siikalatvan kunnasta Pohjois-Pohjanmaalla. Vastaamme sähkön siirrosta, sähköverkon rakennuttamisesta, käytöstä ja kunnossapidosta sekä näihin liittyvien palvelujen ostosta. Loiste Lämpö Oy​Loiste Lämpö harjoittaa kaukolämpötoimintaa Kajaanin kaupungin alueella. Meillä on noin 1 700 asiakasta. Noin 70 % kajaanilaisista asuu kaukolämmitetyissä taloissa.