• Loiste/

Energiayhtiö Loisteen uusi hallitus panostaa kumppanuuksiin ja myynnin kasvuun

Report this content

Uusina hallituksen jäseninä aloittivat vuoden alusta Palveleva Kaukolämpö FinDHC ry:n toiminnanjohtaja Anna-Stiina Boström (Sastamala), yrittäjä sekä Markkinointijohdon ryhmä ry:n toiminnanjohtaja Anne Laakso (Helsinki), Kajaanin kaupunginvaltuuston jäsen Raili Myllylä (Kajaani), Kajaanin kaupunginvaltuuston jäsen sekä yrittäjä Arto Okkonen(Kajaani) ja Sotkamon kunnan valtuuston jäsen Markku Piirainen (Sotkamo). Hallitustehtävässään jatkaa liikkeenjohdon konsultti ja hallitusammattilainen Matti Manninen (Espoo).

– Loiste-konsernilla on erinomainen asema ja lähtökohta olla myös tulevaisuudessa merkittävä energia-alan toimija. Koko energia-alan ollessa murroksessa, on Loisteen keskeinen tavoite nykyisten liiketoimintojen kehittämisen ohella etsiä uusia toimintamalleja ja liiketoiminnan ratkaisuja yhdessä oikean kumppanuusverkoston kanssa, hallituksen puheenjohtaja Arto Okkonen sanoo.

Ulla Leppä aloitti Loisteen asiakkuus- ja myyntijohtajana

Loisteen asiakkuuksista ja myynnistä vastaavaksi johtajaksi on vuoden alusta nimitetty Ulla Leppä. Muun muassa liiketoimintajohtajana Sanoma Media Finlandilla työskennelleen Lepän tavoitteena on nostaa Loiste energiayhtiönä asiakkuuksilla mitattuna neljän suurimman sähköyhtiön joukkoon Suomessa.

- Oikeanlaiset tuotteet ja hyvät kumppanuudet ovat avainasemassa, Ulla Leppä sanoo.

Loiste Oy:n hallituksen jäsenet 2018

Anna-Stiina Boström Palveleva Kaukolämpö FinDHC ry.n toiminnanjohtaja. Mukana seuraamassa monipuolisesti kaukoenergiatoimialan kehitystä Suomessa ja maailmalla. Pitkä kokemus johdon konsultoinnista ja henkilöstön valmennuksista.

Anne Laakso Monipuolinen tausta markkinoinnin, brändien, viestinnän ja liiketoiminnan kehityksen parissa sekä Suomessa että kansainvälisesti. Hän on toiminut teollisuudessa, vähittäiskaupassa, pankki-, energia- ja teknologia-alalla, sekä markkinoinnin alan yrityksissä.

Raili Myllylä Kajaanin kaupunginvaltuuston jäsen, eläkeläinen. Työskennellyt mm  sosiaalityöntekijänä ja vakuutusyhtiöissä myyntitehtävissä sekä yhteiskunnallisissa luottamustehtävissä.

Matti Manninen Loiste Oy:n hallituksen jäsen vuodesta 2013. Manninen toimii tällä hetkellä Manpoint Oy:n toimitusjohtajana ja yrittäjänä, Elenia Lämpö Oy:n hallituksen puheenjohtajana, Empower Oyj:n hallituksen jäsenenä ja One1 Oy:n hallituksen jäsenenä. Manninen on tätä aikaisemmin toiminut mm. liikkeenjohdon konsulttina Pöyry Management Consulting Oy:ssä, E.ON Finland Oyj:n toimitusjohtajana, Espoon Sähkö Oyj:n toimitusjohtajana, Imatran Voima Oy:n myyntijohtajana sekä Savonlinnan Energialaitoksen johtajana.

Arto Okkonen, pj Arto Okkosella on kahdenkymmen vuoden kokemus hallitustyöstä eri toimialoilla pk-yrityksissä sekä vakuutus- ja eläkeyhtiössä. Hän toimii kunnallispolitiikassa kolmatta kautta sekä perheyritys Imagon Oy:n yrittäjänä ja hallituksen jäsenenä, Kainuun Yrittäjien ja Kajaanin Yrittäjien hallituksen jäsenenä sekä Kainuun Yrityskummit hallituksen puheenjohtajana.

Markku Piirainen Sotkamon kunnanvaltuuston jäsen, Kuhmo Lämpö Oy:n toimitusjohtaja.

Lisätietoja Loiste-konsernin hallituksen puheenjohtaja Arto Okkonen, puh. 040 300 4000.