Loiste keskittää sähköenergian myynnin ja hankinnan yhteen yhtiöön

Loiste-konserni siirtää kaikki Loiste Energia Oy:n asiakkuudet sekä sähkön myynnin ja hankinnan Loiste Sähkönmyynti Oy:öön.

Aiemmin Loisteen sähkönmyynnin asiakkuudet ovat olleet kahden eri yhtiön alla; Loiste Energia Oy:ssä ja Loiste Sähkönmyynti Oy:ssä. Sähköenergian myynti ja hankinta siirtyy kokonaisuudessaan Loiste Sähkönmyyntiin 1.5.2018 alkaen.

Muutos ei käytännössä vaikuta Loiste-konsernin liiketoiminnan kokonaisuuteen ja asiakkaiden sähkösopimukset säilyvät ennallaan. Sisäisellä muutoksella vahvistamme asemaamme energia-alan etulinjassa ja pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistäkin paremmin.

Lisätietoja toimitusjohtaja Reino Huusko, puh. 050 570 3427.

Loiste on suomalainen energiayhtiö yli sadan vuoden kokemuksella. Haluamme tarjota asiakkaillemme enemmän kuin energiaa, parempaa arkea. Kuulumme maamme suurimpien energiamyyjien joukkoon. Loiste-konsernin omistavat Kajaanin kaupunki, Sotkamon kunta ja Kanerva Energia Oy. Toimipisteemme sijaitsevat Espoossa, Kajaanissa ja Rovaniemellä. Lisätietoja www.loiste.fi. Loiste Sähkönmyynti Oy Loiste Sähkönmyynti on valtakunnallinen, suomalainen energiayhtiö. Haluamme helpottaa 200 000:n asiakkaamme arkea kehittämällä uusia palveluja ja toimivia ratkaisuja. Tähtäämme tulevaan kasvuun yhdessä kumppaneidemme kanssa, jotta ihmiset voisivat tehdä oman elämänsä kokoisia ympäristötekoja. Kajave OyKajave Oy toimii verkkovastuualueella, joka kattaa Kainuun yhdeksän kuntaa sekä Pyhännän kunnan ja osan Siikalatvan kunnasta Pohjois-Pohjanmaalla. Vastaamme sähkön siirrosta, sähköverkon rakennuttamisesta, käytöstä ja kunnossapidosta sekä näihin liittyvien palvelujen ostosta. Loiste Lämpö Oy​Loiste Lämpö harjoittaa kaukolämpötoimintaa Kajaanin kaupungin alueella. Meillä on noin 1 700 asiakasta. Noin 70 % kajaanilaisista asuu kaukolämmitetyissä taloissa.