Loiste tukee lasten ja nuorten harrastustoimintaa

Loiste Taustavoimaa -apuraha on enintään 700 euron suuruinen toimintatuki, jota yhdistykset, kerhot ja muut harrastustoimintaa järjestävät tahot voivat hakea alle 18-vuotiaiden lasten ja nuorten toimintaan.

Taustavoimaa-apurahan hakuaika on parhaillaan käynnissä ja kestää helmikuun 2019 loppuun saakka.

– Olemme jakaneet Taustavoimaa-apurahaa vuodesta 2004 alkaen ja on jälleen yhtä ilahduttavaa antaa tämä joululahja lapsille ja nuorille. Tänä vuonna tukisumma on yhteensä 20 000 euroa, viestintäpäällikkö Johanna Sula sanoo.

– Toivomme hakemuksia, joissa apurahalle on kerrottu konkreettinen käyttötarkoitus. Tavoitteenamme on jakaa apuraha mahdollisimman monipuolisesti nuorten vapaa-ajan toimintaan – liikuntaan, kulttuuriin ja muihin harrasteisiin.

Taustavoimaa-hakemuksen voi täyttää sähköisesti loiste.fi –sivulla.  Apurahan saajat julkistetaan maaliskuussa.

Lisätietoja viestintäpäällikkö Johanna Sula, puhelin 050 530 0584, johanna.sula@loiste.fi

Loiste on suomalainen energiayhtiö yli sadan vuoden kokemuksella. Haluamme tarjota asiakkaillemme enemmän kuin energiaa, parempaa arkea. Kuulumme maamme suurimpien energiamyyjien joukkoon. Loiste-konsernin omistavat Kajaanin kaupunki, Sotkamon kunta ja Kanerva Energia Oy. Toimipisteemme sijaitsevat Espoossa, Kajaanissa ja Rovaniemellä. Lisätietoja www.loiste.fi. Loiste Sähkönmyynti Oy Loiste Sähkönmyynti on valtakunnallinen, suomalainen energiayhtiö. Haluamme helpottaa 200 000:n asiakkaamme arkea kehittämällä uusia palveluja ja toimivia ratkaisuja. Tähtäämme tulevaan kasvuun yhdessä kumppaneidemme kanssa, jotta ihmiset voisivat tehdä oman elämänsä kokoisia ympäristötekoja. Loiste Sähköverkko Oy​ Loiste Sähköverkko toimii verkkovastuualueella, joka kattaa Kainuun yhdeksän kuntaa sekä Pyhännän kunnan ja osan Siikalatvan kunnasta Pohjois-Pohjanmaalla. Vastaamme sähkön siirrosta, sähköverkon rakennuttamisesta, käytöstä ja kunnossapidosta sekä näihin liittyvien palvelujen ostosta. Loiste Lämpö Oy​Loiste Lämpö harjoittaa kaukolämpötoimintaa Kajaanin kaupungin alueella. Meillä on noin 1 700 asiakasta. Noin 70 % kajaanilaisista asuu kaukolämmitetyissä taloissa.

Tänä vuonna tukisumma on yhteensä 20 000 euroa