Cleantech Invest avaa toimipisteen Tukholmaan

Cleantech Invest on avannut toimiston Tukholmaan. Toimistoa vetää Cleantech Investin partneri Timo Linnainmaa ja sen tehtävänä on tukea osakkuusyhtiöiden rahoitusjärjestelyjä, Tukholmaan suunniteltuja pörssilistautumisia sekä nostaa Cleantech Investin tunnettuutta yksityis- ja instituutiosijoittajien keskuudessa, pörssilistattuna sijoitusmahdollisuutena kasvuyhtiöihin, joilla on positiivinen ympäristövaikutus.

Toimitusjohtaja Bigge Lidgren:

“Vastaanotto Ruotsissa on listautumisemme jälkeen ollut niin positiivinen, että Tukholman toimiston perustaminen oli helppo päätös. Osakkuusyhtiömme muodostavat harvinaisen kombinaation voimakasta liikevaihdon kasvua ja positiivista ympäristövaikutusta. Tämän tyyppiselle sijoituskohteelle on Ruotsin lisäksi lähes joka puolella huomattavaa kysyntää, sekä yksityis- että instituutiosijoittajien keskuudessa, näiden tutkiessa sijoitustensa yhteiskunnallisia vaikutuksia. Olen vakuuttunut että Timon sijoittuminen Tukholmaan tulee kasvattamaan sekä yksityis- että instituutiosijoittapohjaamme."

Cleantech Investing partneri Timo Linnainmaa:

“Tukhoman pörssilistauksemme jälkeen olemme saaneet suuren joukon ruotsalaisia sijoittajia mukaan osakkuusyhtiöihimme. He ovat tyypillisesti liike-elämässä menestyneitä henkilöitä joilla on verkostoja ja jotka voivat auttaa yritystemme liiketoiminnan kiihdyttämisessä. Olen innoissani mahdollisuudesta tehdä tiiviimmin yhteistyötä ruotsalaisten kumppaneidemme kanssa."

Lassi Noponen, Hallituksen puheenjohtaja, Cleantech Invest Oyj. Puh: 358 40 501 5127, lassi.noponen@cleantechinvest.com

Lisätietoja sijoitusmahdollisuuksista haluavat voivat ottaa yhteyttä Timo Linnainmaahan Puh: 358 50 5810583, timo.linnainmaa@cleantechinvest.com