• Loudspring/

Cleantech Invest Oyj:n uudet A-sarjan osakkeet on rekisteröity, yhtiö julkaisee täydennysosan huhtikuussa 2016 julkaistuun yhtiöesitteseen

Cleantech Invest Oyj:n hallituksen 10.6.2016 ja 25.7.2016 päättämissä suunnatuissa osakeanneissa merkityt yhteensä 834.539 uutta A-sarjan osaketta on merkitty tänään kaupparekisteriin. Uusien osakkeiden rekisteröinnin jälkeen yhtiössä on yhteensä 16.318.566 A-sarjan osaketta ja 5.300.000 K-sarjan osaketta. Kaupankäynti uusilla A-sarjan osakkeilla alkaa 12.9.2016.

Liittyen heinäkuun 2016 suunnaattuun antiin Cleantech Invest täydentää huhtikuussa 2016 julkaistua yhtiöesitettään. Täydennysosa löytyy yhtiön sivuilta osoitteesta http://www.cleantechinvest.com/files/Supplement_to_the_company_description_of_April_2016_released_9.9.2016.pdf

Tämä täydennysosa tulee lukea yhdessä yhtiöesitteen kanssa. Yhtiöesite löytyy yhtiön sivuilta osoitteesta at http://www.cleantechinvest.com/files/CTI_Bolagsbeskrivning.pdf

Yhteystiedot:

Alexander Lidgren, Toimitusjohtaja, Cleantech Invest Oyj. Puh: 46 73 660 1007, alexander.lidgren@cleantechinvest.com