Eagle Filters hengityssuojaimet ovat läpäisseet COVID-19 sertifiointitestit

Eagle Filters hengityssuojaimet ovat läpäisseet COVID-19 sertifiointitestit, jotka tehtiin eurooppalaisessa sertifiointilaboratoriossa. COVID-19 sertifiointitestien läpäisy mahdollistaa tuotteiden käytön terveydenhuollossa EU:n alueella.

Testien läpäisyn jälkeen Eagle Filters voi nyt aloittaa hengityssuojainten toimitukset asiakkaille.

Eagle Filter hengityssuojaimet ovat aiemmin läpäisseet vaativat FFP3-läpäisytason testit VTT:llä ja prosessi CE-merkinnän saamiseksi tuotteille on käynnissä. Vallitsevassa markkinatilanteessa prosessi CE-merkinnän saamiseksi voi kestää normaalia kauemmin.

Toimitusjohtaja, Juha Kariluoto, Eagle Filters: “Olemme hyvin tyytyväisiä, kun tuotteemme ovat läpäisseet Covid-10 testit ja voimme nyt toimittaa tuotteita asiakkaille. Jatkamme tuoteominaisuuksien kehittämistä ja oma Meltblown materiaali sekä testauskapasiteettimme antaa meille erinomaisen mahdollisuuden kilpailla maailmanmarkkinoilla pitkällä tähtäimellä.”

Loudspring omistaa 80% Eagle Filtersistä.

Lisätiedot:

Jarkko Joki-Tokola, CEO, Loudspring Oyj. Puh. +358 40 637 0501, jarkko@loudspring.earth

Juha Kariluoto, CEO, Eagle Filters Oy. Puh. +358 40 901 1340, juha.kariluoto@eaglefilters.fi

Erik Penser Bank AB, Certified Adviser. Puh. +46 8 463 83 00, certifiedadviser@penser.se

Loudspring lyhyesti

Loudspring on sijoitusyhtiö, joka keskittyy luonnonvarojen säästämiseen. Omistamme ja johdamme Pohjoismaisia kasvuyrityksiä, joilla on suuri positiivinen ympäristövaikutus. Omistamme hajautetun salkun yrityksiä tasapainottaaksemme yksittäisten yhtiöiden kehityksen heilahduksia. Teknologiamme säästävät energiaa, vettä ja raaka-aineita teollisuudessa, kiinteistöissä ja jokapäiväisessä elämässä.

Loudspring on listattu First North Growth Market Finland listalla tunnuksella LOUD ja First North Stockholm listalla tunnuksella LOUDS.