Eagle Filtersin uudelle SAANA-hengityssuojaintuoteperheelle CE-sertifikaatti

Loudspring Oyj

26.3.2021 (14:00 EET)

Eagle Filters julkaisee SAANA hengityssuojain -tuoteperheen. SAANA on uuden sukupolven korkealaatuinen hengityssuojain, joita Eagle Filters valmistaa Suomessa.

SAANA-hengityssuojaimille on myönnetty CE-sertifikaatti FFP2-luokassa, mikä antaa Eagle Filtersille mahdollisuuden myydä ja toimittaa tuotteita Euroopan laajuisesti. Myös monet Euroopan ulkopuoliset maat hyväksyvät CE-sertifioitujen tuotteiden myynnin alueellaan. CE-sertifiointiprosessi on käynnissä myös FFP3-luokan SAANA-hengityssuojaimille. Eagle Filtersillä on tällä hetkellä sekä FFP2- että FFP3 -sertifioituja hengityssuojaintuotteita alkuperäisessä hengityssuojaintuotevalikoimassaan.

SAANA-hengityssuojaimet on suunniteltu ja valmistettu siten, että ne tarjoavat erinomaisen suojan ja erittäin alhaisen hengitysvastuksen.

Laboratoriossa toteutetuissa vertailutesteissä, suhteessa markkinoilla oleviin vakiintuneiden valmistajien korkealaatuisiin hengityssuojaimiin, Saana on osoittautunut kuuluvansa suodattamisen tehokkuuden ja hengittävyyden suhteen johtavien tuotteiden joukkoon maailmassa. Helppo hengittävyys on avainasemassa korkean suorituskyvyn ylläpidossa suojaustasosta tinkimättä. SAANA hengityssuojaimet suojaavat käyttäjäänsä tehokkaasti myös viruksilta.

Toimitusjohtaja, Juha Kariluoto, Eagle Filters: “SAANA-tuoteperhe ottaa inspiraatiota Lapissa sijaitsevan Saanan, saamelaisten pyhän vuoren, siluetista. SAANA 200 -sarjassa vuoren vahva siluetti sulautuu erinomaisiin tuoteominaisuuksiin, ergonomiseen muotoiluun sekä hienoon ja hienostuneeseen tyyliin."

Toimitusjohtaja Jarkko Joki-Tokola, Loudspring: “Olemme iloisia voidessamme ilmoittaa uudesta CE-sertifikaatista sekä SAANA-tuotemerkin ja hengityssuojainten tuoteperheen lanseerauksesta. Strategiamme on tuottaa korkealaatuisia kotimaisia ​​tuotteita, jossa on erinomainen  suojaus ja matala hengitysvastus. Eduskunnan parasta aikaa käsitellessä Suomeen säädettävää maskipakkoa, SAANA on erittäin ajankohtainen suomalainen tuote ensiluokkaisten hengityssuojainten markkinasegmenttiin sekä terveydenhuollon ammattilaisille että kuluttajille jotka haluavat suojautua.”

Lisätietoja ja verkkokauppa tulossa osoitteessa www.saanarespirators.com.

Kuvia SAANA hengityssuojaimesta löydät alla olevista linkeistä:

Lisätiedot:

Jarkko Joki-Tokola, toimitusjohtaja, Loudspring Oyj. puh. +358 40 637 0501, jarkko@loudspring.earth

Erik Penser Bank AB, Certified Adviser. puh. +46 8 463 83 00, certifiedadviser@penser.se

Loudspring lyhyesti

Loudspring on sijoitusyhtiö, joka keskittyy luonnonvarojen säästämiseen. Omistamme ja johdamme Pohjoismaisia kasvuyrityksiä, joilla on suuri positiivinen ympäristövaikutus. Omistamme hajautetun salkun yrityksiä tasapainottaaksemme yksittäisten yhtiöiden kehityksen heilahduksia. Teknologiamme säästävät energiaa, vettä ja raaka-aineita teollisuudessa, kiinteistöissä ja jokapäiväisessä elämässä.

Loudspring on listattu First North Growth Market Finland listalla tunnuksella LOUD ja First North Stockholm listalla tunnuksella LOUDS.