Loudspring lisää omistustaan Eagle Filtersissä lisäsijoituksella

Loudspring on käyttänyt osan Eagle Filtersiä koskevasta osto-optiostaan ja lisää omistustaan lisäsijoituksella 63,4%:sta 67,6%:iin.

Lassi Noponen, toimitusjohtaja, Loudspring:

“Eagle Filters etenee suunnitelman mukaisesti ja Loudspringin omistuksen lisääminen on osa kommunikoitua strategiaamme. Loudspringillä on vielä optio lisätä omistustaan 80%:iin asti ja tulemme todennäköisesti hyödyntämään tämän option tulevaisuudessa.”

Tietoa Eaglie Filtersistä

Eagle Filters tarjoaa uudenlaista teknologiaa voimalaitosten energiankäytön tehostamiseen. Eagle Filtersin patentoidut ja tehokkaat ilmansuodattimet mahdollistavat usean miljoonan euron säästöt yksittäisille voimalaitoksille parannetun tehokkuuden avulla. Tämän teknologian säästöpotentiaali globaalissa energiateollisuudessa on yli 10 miljardia euroa vuosittain. Vuonna 2017 Loudspringin julkaisemassa ympäristövaikutusraportissa Eagle Filtersin teknologian avulla kertyi 121 510 tonnia säästöjä hiilidioksidipäästöissä ja 149 563 m3 säästöjä vedessä.

Contact information:

Joshua Burguete-Kirkman, Communications Director of Loudspring Plc. Tel. +46 70968 5584, joshua.kirkman@loudspring.earth

Loudspring lyhyesti

Loudspring on Pohjoismaissa ja Kaliforniassa toimiva yhtiöryhmä, joka keskittyy säästämään luonnonvaroja. Loudspring yhtiöt ovat aktiivisia toimijoita viidellä globaalilla markkina-alueella: energia, kiinteistöt, muoti, ruoka sekä valmistava teollisuus. Loudspring:in johto koostuu henkilöstä, jotka ovat rakentaneet positiivista ympäristövaikutusta ja liiketoimintaa yhdistäviä kasvuyrityksiä jo yli vuosikymmenen.

Loudspring on listattu First North listalla tunnuksella LOUD ja First North Stockholm listalla tunnuksella LOUDS.

Pikafaktat