Loudspring nimityksiä

Loudspring Oyj

14.05.2018, 14:00 (EEST)

Timo Linnainmaa (DI) on nimitetty talousjohtajaksi (Chief Financial Officer). Timo johtaa konsernin taloushallintoa ja on toimitusjohtajan Lassi Noposen varamies.

Antonio Gallizio (KTK) on nimitetty sijoitusjohtajaksi (Chief Investment Officer). Antonio valvoo Loudspringin osuuksia salkkuyhtiöissä, johtaa Yhdysvaltain operaatioita sekä avustaa toimitusjohtajaa ja talousjohtajaa operatiivisessa toiminnassa.

Alf-Oskar Witting (KTK) on nimitetty Junior Controlleriksi. Alf-Oskar tulee avustamaan muun muassa taloushallinnossa ja sijoittajasuhteissa.

Toimitusjohtaja Lassi Noponen, Loudspring: “Olen tyytyväinen, kun voimme julkaista nämä Loudspringin ydintiimi-nimitykset. Tämän ydintiimin avulla meillä on entistä paremmat mahdollisuudet tukea portfolioamme strategiamme mukaisesti sekä avustaa portfolioyrityksiemme kasvupotentiaalin realisoimisessa."

Lassi Noponen, Toimitusjohtaja, Loudspring Oyj. Puh: 358 40 501 5127, lassi.noponen@loudspring.earth

Loudspring lyhyesti

Loudspring on Pohjoismaissa ja Kaliforniassa toimiva yhtiöryhmä, joka keskittyy säästämään luonnonvaroja. Loudspring yhtiöt ovat aktiivisia toimijoita viidellä globaalilla markkina-alueella: energia, kiinteistöt, muoti, ruoka sekä valmistava teollisuus. Loudspring:in johto koostuu henkilöstä, jotka ovat rakentaneet positiivista ympäristövaikutusta ja liiketoimintaa yhdistäviä kasvuyrityksiä jo yli vuosikymmenen.

Loudspring on listattu First North listalla tunnuksella LOUD ja First North Stockholm listalla tunnuksella LOUDS.