Nuuka Solutions perustaa tytäryhtiön Ruotsiin

Loudspring Oyj:n tytäryhtiö Nuuka Solutions on perustanut myyntiyhtiön Ruotsiin. Tukholmassa toimivaa Nuuka Solutions Sweden Ab:ta johtaa Susanne Hedblom. Neljä henkilöä työllistävä yhtiö palvelee Nuukalle tärkeää Ruotsin markkinaa.

Susanne Hedblom kommentoi:

”Nuuka on toiminut ruotsin markkinoilla 18 kuukautta ja olemme saaneet ensimmäiset merkittävät asiakkaat. Nuuka Solutions Sweden Ab:n perustaminen korostaa sitoutumistamme Ruotsin markkinoille ja mahdollistaa paremman palvelun laadun nykyisille ja uusille asiakkaille.”

Loudspring Oyj:n sijoitusjohtaja ja Nuukan hallituksen puheenjohtaja Antonio Gallizio kommentoi:

”Noin puolet maailman varallisuudesta on kiinteistöissä. Kiinteistöjen ja kaupunkien älykkyyden ja tehokkuuden parantaminen on kriittinen osa hiilineutraalisuuden saavuttamista. Nuuka tarjoaa teknologiaa ja palvelua, joka on suorassa yhteydessä kyseiseen haasteeseen. Tytäryhtiön perustaminen Ruotsissa auttaa Nuukaa kasvamaan ja avaa uusia mahdollisuuksia vaikuttaa globaaliin ilmastonmuutoksen haasteeseen.”

Nuuka Solutions lyhyesti:

Nuuka tarjoaa kiinteistöjen tiedonhallintaan ja analytiikkaan alustaratkaisun, joka kerää rakennuksessa olemassa olevan big datan yhden käyttöliittymän alle. Nuukan Connect & Create ohjelmisto sisältää applikaatioita liittyen LVIS-prosessianalytiikkaan, sisäilman laatuun, kestävään kehitykseen-, kylmälaitteiden ja energian hallintaan sekä tämän lisäksi alustaa voi hyödyntää kolmansien osapuolten sovellusten toteuttamiseen. Ohjelmiston avulla kiinteistöissa parannetaan sisäilman laatua, energiatehokkuutta ja vastuullisuutta, sekä luodaan älykkäitä ratkaisuja yhdistämällä kiinteistöissä olevaa tietoa uudella tavalla toimitilojen viihtyvyyden lisäämiseksi ja kiinteistön arvon kasvattamiseksi.

Lue lisää Nuukasta osoitteessa: www.nuukasolutions.com

Nuuka Solutions Sweden Ab

Epicenter, Mäster Samuelsgatan 36, 11157 Stockholm

Yhteys: Susanne Hedblom

Contact information:

Joshua Burguete-Kirkman, Communications Director of Loudspring Plc. Tel. +46 70968 5584, joshua.kirkman@loudspring.earth

Loudspring lyhyesti

Loudspring on Pohjoismaissa ja Kaliforniassa toimiva yhtiöryhmä, joka keskittyy säästämään luonnonvaroja. Loudspring yhtiöt ovat aktiivisia toimijoita viidellä globaalilla markkina-alueella: energia, kiinteistöt, muoti, ruoka sekä valmistava teollisuus. Loudspring:in johto koostuu henkilöstä, jotka ovat rakentaneet positiivista ympäristövaikutusta ja liiketoimintaa yhdistäviä kasvuyrityksiä jo yli vuosikymmenen.

Loudspring on listattu First North listalla tunnuksella LOUD ja First North Stockholm listalla tunnuksella LOUDS.

www.loudspring.earth

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/loudspring/