Lumiance Giotto-sarjan menestystarina jatkuu - LED-tekniikka nyt Giotto-perheeseen

Report this content

Havells Sylvania on laajentanut tuotevalikoimaansa ja lanseerannut LED-tekniikan koko Giotto-perheeseen.  Lumiance Giotto-perheen kehityksessä on hyödynnetty myös suomalaista innovaatiota. Ensimmäisenä tuoteperheestä lanseerattiin markkinoille Giotto 305 LED, suuren suosion saavuttanut pitkäikäinen LED-valaisin niin koti- kuin julkitilavalaistukseen.

Giotto-sarja esiteltiin ensikerran jo vuonna 1985 ja siitä lähtien pienoisloistelamppuvalaisinsarja on ollut hyvin suosittu erityisesti pitkää käyttöikää vaativissa kohteissa. Giotto on helppo asentaa ja hyvä tasainen valonjako, matala rakenne sekä luja vandalismin kestävä polykarbonaattirakenne tekee siitä erinomaisen ratkaisun mm. porraskäytäviin, autotalleihin, eteisiin, wc- ja suihkutiloihin, kodinhoitohuoneisiin, kouluihin, toimistoihin ja muihin julkisiin tiloihin. Nyt uusi CREE® LED -tekniikka tuo Giotto-perheesen kaikki LED-valaistuksen edut. Jouni Vierimaa, tuotepäällikkö Havells Sylvania Finland, kertoo;

” Giotto-perhe on aina ollut loistava valaistusratkaisu niin kodin- kuin julkisten tilojen vaativiin kohteisiin. Turvallinen ja helppo asennus on aina etusijalla. Integroitu LED-tekniikka sopii erinomaisesti mm. niille yrityksille, jotka haluavat pienentää huoltotarvetta- ja kustannuksia, lisätä tehokkuutta sekä samalla säästää energiaa. Täydellinen ratkaisu mm. huoltoyhtiöille”.

Suosittu suomalainen innovaatio Giotto 200 numerovalo – nyt LED-versiona
Lisäuutuutena on suosittu Giotto 200 numerovalo LED-tekniikalla. Giotto 200 LED syttyy välittömästi ja siinä on erinomainen 785lm valoteho. Ledien pitkä 50,000 tunnin elinikä vapauttaa täydellisesti lamppuhuollosta. Vankka IK10 iskunkestävyys takaa hyvän kestävyyden. Saatavissa kaksi erilaista kupumallia sekä himmennettävät mallit. Valaisimen vankka rakenne ja luotettava suorituskyky tekee siitä erinomaisen edullisen ratkaisun.

Edut Giotto 305 LED

• Pitkä 50,000 tunnin elinikä vapauttaa lamppuhuollosta
  • Alhaisemmat käyttökustannukset
  • Suuri valoteho
  • Vakiona himmennettävä SwitchDim/1-10V-ohjauksella
  • Integroitu CREE® LED -tekniikka
  • IP44-roiskevesitiiviys varmistaa saumattoman toiminnan niin kylmissä kuin kosteissakin olosuhteissa
  • Syttyy välittömästi ilman vilkkumista

Giotto 305 LED on saatavissa sähkötukkuliikkeistä, hyvin varustelluista sähköliikkeistä sekä sähköurakoitsijoilta. Muut Giotto LED-perheen jäsenet lanseerataan vuoden 2012 aikana.

Lisätietoja ja haastattelut ota yhteyttä:
Hanna Levijärvi, Marketing Communications Havells-Sylvania Finland, 09 542 121 42, hanna.levijarvi@havells-sylvania.com

Korkean resoluution kuvia: