Cision laajentaa Aasiaan

Yhtiö avaa toimiston Hong Kongiin

Media Intelligence -yritys Cision avaa toimiston Hong Kongiin, koska haluaa parantaa kansainvälisten asiakkaiden palvelua ja tuoda myös Aasian markkinoille edistyneet maineenhallinnan, mediaseurannan ja media–analysoinnin palvelut.

Kansainvälisen liiketoiminnan johtajaksi nimitetty Jennifer Kok käynnistää Aasian toimiston ja hänen tehtävänsä on tuoda Cisionin integroidut palvelut sekä mediatiedon ja -seurannan palveluratkaisut alueelle. Jenniferillä on vankka kokemus viestintäalalta alueella, sillä hän on aiemmin työskennellyt Xinhua-PR Newswire’n palveluksessa tuotekehitys- ja myyntijohtajana.

”Meillä on entistä enemmän kansainvälisiä asiakkuuksia. Uudesta toimistosta käsin voimme palvella paremmin tätä strategisesti erittäin tärkeää ja voimakkaasti kasvavaa asiakasryhmää. Yhä useammat yritykset ja yhteisöt toimivat tällä alueella, mikä lisää maailmanlaajuisten ratkaisujemme kysyntää siellä. Myyntiyksikön perustaminen Aasiaan helpottaa liiketoimintamme laajentamista tälle erittäin lupaavalle markkina-alueelle. Jenniferillä on pitkä kokemus bisneksen kehittämisestä Aasiassa, joten olen todella tyytyväinen, että hän on Cisionin tiimissä”, sanoo Niklas Flyborg, Cisionin pääjohtaja.

”Viestintä- ja PR-ala on Aasiassa kehittynyt valtavasti, kun yhtiöt kasvavat paikallisesti ja kansainvälisesti. Asiakkaat haluavat palveluja, joiden avulla he ymmärtävät mediaimagoaan ja pystyvät vaikuttamaan siihen. Heillä on myös tarvetta mitata viestinnän toimenpiteiden onnistumista ja hallita mainettaan. Cisionilla on tarvittavat välineet tähän: toimivat integroidut palveluratkaisut , kansainvälinen toimistoverkosto osaajineen ja yhtenäiset toimintatavat palvella globaaleja asiakkaita. Odotan innolla, että pääsen kehittämään Cisionista strategista partneria viestinnän ammattilaisille Aasiassa.”, sanoo Jennifer Kok, Cisionin International Business Director.

Yhteydenotot ja lisätietopyynnöt:

Niklas Flyborg, President and CEO puhelin: +46 (0)8 5074 1010
Sähköposti: niklas.flyborg@cision.com

Jennifer Kok, International Business Director, puhelin: +852 957 723 91
Sähköposti: Jennifer.kok@cision.com

Oy Cision Finland Ab (entinen Oy Observer Finland Ab)
Pääkonttori:
Cision AB (entinen Observer AB)
SE-114 88 Stockholm, Sweden
Puhelin: +46 (0)8 5074 1000