CisionPoint ehdokkaana parhaana sisällönhallintaratkaisuna CODiE Awards -kilpailussa

Medianäkyvyyden asiantuntijayritys Cision tarjoaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille mediakontaktitietoa, tiedonjakelu-, mediaseuranta- ja -analyysipalveluita. Palvelujen alustana toimiva CisionPoint-verkkosovellus on päässyt vuoden 2010 CODiE Awards -ohjelmistopalkintokilpailun finalistiksi paras sisällönhallinnan ratkaisu -luokassa.

Software and Information Industry Association (SIIA) on jakanut CODiE Awards –palkintoja vuodesta 1986 lähtien palkitakseen merkittäviä saavutuksia ja visioita ohjelmisto-, digitaalisen tiedon ja koulutusteknologian alalla. SIIA:n jäsenillä on mahdollisuus auttaa voittajien valitsemisessa äänestämällä verkossa. Voittajat julkistetaan 25. toukokuuta. CisionPoint-verkkosovellukselle tämä finaalipaikka on jo viides – kuudesta mahdollisesta – CODiE Awardseissa vuodesta 2009 alkaen. CisionPoint-verkkosovellus on ollut finalistina neljässä eri kilpailuluokassa (paras sisällönhallintaratkaisu, paras uutispalvelu, paras sisältöratkaisu ja paras on-demand -alusta) aikaisemmin. Vuonna 2009 se voitti CODiE Award -palkinnon paras verkkouutispalvelu -luokassa. – Sisällönhallinnan CODiE -palkinnon finalistipaikka vuonna 2010 on tunnustus erinomaisesta viestinnän verkkotyökalusta, sanoo Hans Gieskes, Cision-konsernin toimitusjohtaja. – Sen lisäksi neljä eri CODiE-ehdokkuutta vuosien 2009–2010 aikana osoittaa CisionPointin vahvuudet, joita ovat luokkansa paras tutkimussisältö, palkitut mediaseurantapalvelut ja on-demand -palvelualusta, Gieskes kertoo. – Vain kahdessa vuodessa CisionPointista on tullut johtava ohjelmistoratkaisu, joka mahdollistaa viestinnän ammattilaisille tuottavuuden parantamisen ja tehokkaamman yhteydenpidon toimittajiin niin lehdistön, television ja radion, internetin kuin sosiaalisen median parissa. – Tämä on kahdeskymmenesviides vuosi, kun annamme tunnustusta ohjelmisto-, koulutus- ja informaatioalalla CODiE Awards -palkinnoilla, kertoo Ken Wasch, SIIA:n johtaja. – Tässä taloudellisessa tilanteessa yritykset ovat vieläkin innovatiivisempia. Cision on osoittanut sitoutuneensa innovaatioihin ja laatuun, joka näkyy yrityksen valikoitumisena CODiE-finalistiksi. Kaikki CODiE Awards –finalistit on listattu osoitteessa http://www.siia.net/codies/2010/finalists.asp#software. Cisionin aiemmat CODiE-palkinnot - 2009 CisionPoint voitti parhaan uutispalvelun CODiE-palkinnon - 2010 Cisionin sosiaalisen median seurantatyökalu Social Media Dashboard voitti CODiE-palkinnon parhaana sosiaalisen median koontipalveluna Tietoa CisionPointista Yhdysvalloissa lokakuussa 2007 markkinoille tuodusta kansainvälisestä CisionPointista tuli nopeimmin kasvava viestinnän ammattilaisten verkkosovellus. Se saavutti yli 5 000 asiakasta ensimmäisen kahden vuoden aikana. Tällä hetkellä Cision tarjoaa CisionPoint-verkkosovellusta maailmanlaajuisesti asiakkailleen, joihin kuuluu yritysasiakkaitten lisäksi kansainvälisiä viestintätoimistoja, voittoa tavoittelemattomia järjestöjä, yliopistoja ja yhdistyksiä.