CisionPoint paras markkinointiviestinnän ohjelmistojen kilpailussa

Cisionin markkinointiviestinnän ammattilaisille kehitetty CisionPoint valittiin CODiE-ohjelmistokilpailun parhaaksi markkinointiviestinnän ohjelmistoratkaisuksi

CisionPoint voitti CODiE-ohjelmistokilpailun Best Marketing/PR Solution –luokan, jossa finalisteina kilpailivat Adobe Systemsin Adobe Creative Suite 5 Master Collection, Dow Jones & Companyn Dow Jones Media Relations Manager, VMS:n Insight 3 sekä InsideSales.com:in Lead Response Management Platform. Digitaaliseen sisältöön ja ohjelmistoihin keskittyvän kilpailun järjestäjä Software and Information Industry Association (SIIA) julkisti kilpailun voittajat 25.5.2011. CODiE-palkinnot jaettiin nyt 26. kerran.

Vuoden 2011 ykkössija markkinointiviestinnän ohjelmistojen luokassa on järjestyksessään toinen CisionPointin SIIA:lta saama kunnianosoitus. Vuonna 2009 CisionPoint voitti CODiE-palkinnon Parhaana verkkouutispalveluna (CODiE Award for Best Online News Service), jonka lisäksi ohjelmisto on noussut usean muun luokan finalistiksi.

– CisionPointin valinta parhaaksi markkinointiviestinnän ohjelmistoratkaisuksi todistaa sen olevan markkinointi- ja viestintäalan johtava verkkosovellus – helpoin ja nopein käyttää sekä tehokkain ratkaisu mediasuhteiden ja -näkyvyyden hallintaan ansaitussa mediassa. CisionPoint mahdollistaa avainvaikuttajien tunnistamisen, vuorovaikutuksen sosiaalisen median kanssa, viestien julkaisun perinteisissä ja yhteisöllisen median  jakelukanavissa sekä tulosten analysoinnin, sanoo Cision AB Groupin pääjohtaja Hans Gieskes.

CisionPointin käyttäjät voivat suunnitella kampanjoita, jaella ja julkaista tiedotteita, seurata toimituksellista ja sosiaalista mediaa sekä analysoida kampanjan tuloksia sekä julkisuuskuvan kehittymistä yhdellä alustalla. Ohjelmisto tuli markkinoille vuonna 2007 ja sen ensimmäinen suomenkielinen versio julkaistiin vuoden 2011 alussa. Suomessa CisionPointtia käyttävät erikokoiset yritykset ja julkisen sektorin organisaatiot sekä järjestöt ja viestintä- ja markkinointitoimistot.

Tietoa CisionPointista:

Yhdysvalloissa lokakuussa 2007 markkinoille tuodulla CisionPointilla on lähes 30 000 käyttäjää reilussa 20 maassa. Verkkosovellus on saatavilla kahdeksalla eri kielellä. Cision tarjoaa CisionPoint-verkkosovellusta maailmanlaajuisesti asiakkailleen, joihin kuuluu yritysasiakkaitten lisäksi kansainvälisiä viestintätoimistoja, voittoa tavoittelemattomia järjestöjä, yliopistoja sekä yhdistyksiä.

Päivi Klinga
Managing Director, Oy Cision Finland Ab
Sähköposti: paivi.klinga@cision.com.

Puh. 050 572 2777

Cision on johtava viestinnän ja markkinoinnin ohjelmistojen ja palvelujen tuottaja. Markkinointiviestinnän ammattilaisille kehitetyt tuotteet auttavat mediasuhteiden ja -näkyvyyden hallinassa:  merkittävimpien medioiden ja vaikuttajien tunnistamisessa, viestien välittämisessä, perinteisen ja sosiaalisen median seurannassa sekä tulosten analysoinnissa. Toimittajat, bloggaajat ja muut mielipidevaikuttajat käyttävät Cisionin palveluja ideointiin, taustoitukseen ja trendien seuraamiseen. Cision toimii Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa ja sen yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2010 1,1 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.cision.com.