Kävijäliikennettään kasvattavan CisionWiren etusivu uudistui

Uutis- ja tiedotejakelusivusto CisionWire uudisti ilmettään nostamalla uusimman sivustolla julkaistun kuvamateriaalin etusivunsa parhaalle paikalle. Jatkuvasti kävijämääräänsä kasvattavan sivuston tavoitteena on profiloitua jatkossa yhä voimakkaammin laadukkaan uutissisällön tarjoajaksi ja palvella kattavasti sekä viestinnän ammattilaisia että median edustajia.

CisionWire-uutissivusto sai huhtikuussa uuden selkeän ilmeen, kun tuoreimmat kuva- ja videotiedostot siirtyivät paraatipaikalle etusivun keskipalstalle. Etusivulta löytyvät edelleen myös viimeisimmät sivustolla julkaistut tiedotteet julkaisujärjestyksessä. Uudistuksen myötä sivusto palvelee käyttäjiään entistä paremmin tehden sekä median edustajien tavoittamisesta  että ajankohtaisten uutisaiheiden löytämisestä helppoa ja nopeaa.

-Kuvilla on tärkeä merkitys uutisen sisällön vahvistajana. Toivomme sivuston selkeärakenteisen ulkoasun korostavan uutissisällön runsautta ja palvelevan näin erityisesti median edustajia. Lähitulevaisuuden tavoitteenamme on entisestään nostaa CisionWiren profiilia luotettavana ja sisällöltään monipuolisena uutissivustona, kertoo Plan & Connect-tuotepäällikkö Jenni Salomaa Cision Finlandilta.

CisionWire.fi-sivuston kävijämäärä on kasvanut tasaisesti viime kuukausien aikana ja maaliskuussa uutissivustolla vieraili yli  50 00 kävijää. Yhteensä kansainvälisen CisionWire-uutissivuston eri kieliversioilla on Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa yli 300 000 kuukausittaista kävijää. Tällä hetkellä suomenkielistä CisionWire-sivustoa  käyttää tiedotteidensa jakelukanavana yli 200 yritystä ja/tai yhteistöä. Kaikilla CisionWiren rekisteröityneillä käyttäjillä on käytössään oma PressRoom, jonne tallennettu tiedotemateriaali on jatkuvasti toimittajien ja bloggaajien käytettävissä.

Tietoa CisionWiresta

CisionWire on hakukoneoptimoitu uutis- ja tiedotejakelusivusto, joka palvelee eri kokoisia yrityksiä ja yhteisöjä sekä meidan edustajia. CisionWiren kautta tiedotteita voi julkaista uutissivuston lisäksi myös sosiaalisen median kanavissa kuten Facebookissa, Twitterissä ja LinkedInissä. CisionWiren käyttäjäksi voi rekisteröityä maksutta osoitteessa http://www.cisionwire.fi/ . Palvelu sisältää oman PressRoomin tiedotteiden julkaisua ja tallennusta varten. CisionWire-sivustolla voi myös rekisteröityä maksuttoman toimialakohtaisen uutiskirjeen tilaajaksi ja vastaanottaa valitun aihealueen tuoreimmat uutiset joko sähköpostitse tai RSS-syötteenä.

Lisätietoja:

Jenni Salomaa
Product Manager, Plan&Connect,  Oy Cision Finland Ab
Sähköposti:
jenni.salomaa@cision.com.
Puh. 050 4355 635

Cisionin yritysviestintään ja PR-ammattilaisille kehittämä CisionPoint-ohjelmisto ja asiantuntijapalvelut tehostavat liiketoiminnan päätöksentekoa ja parantavat viestinnän tuloksia. Yhtiön paikallisten asiantuntijoiden globaali verkosto tuottaa oleellista tietoa mediasta, kohdistettua tiedonjakelua, mediaseurantaa ja tarkkoja media-analyysejä. Cision toimii Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa ja sen yhteistyökumppaniverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto vuonna 2010 oli 1,1 miljardia Ruotsin kruunua.