Nimitysuutisia Oy Cision Finland Ab:n johtoryhmässä

Nimityksiä 1.10.2010:

Heikki Juntunen on nimitetty Directoriksi IT-osastolle. Juntunen jatkaa johtoryhmän jäsenenä.

Päivi Klinga on nimitetty Directoriksi Product Development -, Marketing- ja HR-osastoille. Klinga jatkaa johtoryhmän jäsenenä.

Sanna Kurkela on nimitetty Directoriksi Client Solutions -osastolle. Kurkela jatkaa johtoryhmän jäsenenä.

Tero Lehtinen on nimitetty Directoriksi Monitor-osastolle. Lehtinen jatkaa johtoryhmän jäsenenä.

Katja Mäkinen on nimitetty Directoriksi Finance and Client Administration -osastolle. Mäkinen jatkaa johtoryhmän jäsenenä.

Marianne Neva on nimitetty Sales Directoriksi. Neva jatkaa johtoryhmän jäsenenä.

Lisäksi Tapio Ignatius jatkaa Managing Directorina.

Medianäkyvyyden asiantuntijayritys Cision tarjoaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille mediakontaktitietoa, tiedonjakelu-, mediaseuranta- ja analyysipalveluita. Cisionin yritysviestintään ja PR-ammattilaisille kehittämä CisionPoint-ohjelmisto ja asiantuntijapalvelut tehostavat liiketoiminnan päätöksentekoa ja parantavat viestinnän tuloksia. Cisionilla on toimistoja Euroopassa, Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa sekä 125 maan yhteistyökumppaniverkosto. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto vuonna 2009 oli 1,5 miljardia Ruotsin kruunua.