• M-Brain Oy/

Samsung Electronicsin matkapuhelinyksikkö solmi maailmanlaajuisen sopimuksen media-analyyseistä Cisionin kanssa

Samsung Electronicsin Mobile Communication -yksikkö on solminut kansainvälisen sopimuksen Cisionin kanssa. Mobile Communication -yksikkö on yksi Samsung Electronicsin viidestä liiketoimintayksiköstä ja maailman toiseksi suurin matkapuhelinten valmistaja. Sopimukseen kuuluu kokonaisvaltainen viestinnän palveluratkaisu, joka sisältää mediaseurannan ja -analyysin 37 maassa.

Samsung Electronicsin Mobile Communication -yksikkö saa Cisionin ainutlaatuisen analyysimenetelmän avulla yhdenmukaisen analyysin tiedotus- ja suhdetoiminnastaan sopimukseen kuuluvilla 37 markkina-alueella. Tämä helpottaa kansainvälistä ja paikallista seurantaa. Sopimukseen kuuluu myös Cisionin integroidun CisionPoint-verkkopalvelun käyttö. CisionPoint-palvelun avulla Samsung voi tarkastella ja hallita mediajulkisuuttaan. Sopimus kattaa 37 maata.

– Olemme ylpeitä siitä, että Samsung Electronicsin Mobile Communication -yksikkö luottaa meihin. Tämä osoittaa, että Cision tarjoaa erittäin kilpailukykyisiä ratkaisuja isoille kansainvälisille yrityksille, sanoo Cisionin pääjohtaja Niklas Flyborg. Samsung Electronicsin matkapuhelinyksikkö on valinnut meidät yhteistyökumppanikseen, ja tämä vahvistaa Cisionin asemaa maailman huomattavimpana mediaseurantaa, viestintäratkaisuja sekä media-analyysiä tarjoavana yrityksenä.

– Olemme yksi maailman isoimmista matkapuhelinyrityksistä, joten meidän täytyy seurata viestimiä ja ottaa asiakkaiden palaute huomioon tuotekehityksessä ja strategiassa, sanoo Yuonghee Lee, Samsung Electronicsin markkinointiyksikön varapääjohtaja. Cisionin ansiosta saamme keskitetyn mediaseurantatyökalun, joka auttaa meitä tehostamaan ja parantamaan maailmanlaajuisia markkinointitoimenpiteitämme.

Cision aloittaa palvelun toimituksen 1. kesäkuuta 2008.

Niklas Flyborg
Pääjohtaja
Cision AB
Puh: +46 – 8 – 507 410 10
Sähköposti: niklas.flyborg@cision.com

Sophia Kim
Telecom PR Manager
Samsung Electronics Co., Ltd.
Puh: +82 31 301 2026
Matkapuhelin: + 82 16 9530 2613