Viestinnän ohjelmisto CisionPoint jälleen ehdokkaana CODiE Awards -ohjelmistokilpailussa

Medianäkyvyyden asiantuntija ja viestinnän ohjelmistotalo Cisionin palkittu CisionPoint-ohjelmisto pääsi finalistiksi vuoden 2011 CODiE Awards -ohjelmistopalkintokilpailun The Best Business Information Resource  -luokassa.

CisionPointissa käyttäjät voivat suunnitella kampanjoita, jaella ja julkaista tiedotteita, seurata mediaa ja analysoida kampanjan tuloksia samassa käyttöliittymässä, yhdellä alustalla. Ohjelmisto tuli markkinoille vuonna 2007 ja Cision on tarjonnut sitä asiakkailleen globaalisti siitä lähtien. Ohjelmistoa käyttävät tällä hetkellä tuhannet erikokoiset organisaatiot yksityisellä ja julkisella sektorilla sekä viestintätoimistot. Ohjelmiston ensimmäinen suomenkielinen versio julkaistiin vuoden vaihteessa.

Digitaaliseen sisältöön ja ohjelmistoihin keskittyvän kilpailun järjestäjä Software and Information Industry Association (SIIA) toteaa palkintoehdokkuuden perusteluissa, että ”tämä on paras online-palvelu, joka tuottaa yritystason liiketoimintaa ja/tai alaa koskevaa tietoa”.

– CisionPoint on kattavuudeltaan ja digitaaliselta sisällöltään ainutlaatuinen työkalu PR- ja viestintäammattilaisille. Työkalu auttaa heitä suunnittelemaan kampanjoita ja työskentelemään tehokkaammin ja nopeammin, toteaa Cision Finlandin toimitusjohtaja Päivi Klinga. – CisionPointin tietokannasta löytyy tietoa liki miljoonasta mediavaikuttajasta, toimittajasta sekä toimitusten tiedot ja teemakalenterit .Tietokantaa tuoreutetaan noin 20 000 kertaa joka päivä ja sen sisältö palvelee saumattomasti suunnittelusta, tiedonjakeluun sekä mediaseurantaan ja analysointiin.  Olemme erittäin iloisia ehdokkuudestamme, hän jatkaa.

Tämä on 26. vuosi kun CODiE –palkintoja jaetaan ja ohjelmistosisällöistä palkintoja on nyt jaettu kymmenen vuoden ajan. CisionPoint on aiemmin voittanut CODiE -palkinnon Parhaana verkkouutispalveluna ja ollut ehdokkaana digitaalisen sisällön tai ohjelmistoluokissa kaikkina vuosina, kun se on voinut osallistua tähän kilpailuun.

Tietoa CisionPointista

Yhdysvalloissa lokakuussa 2007 markkinoille tuodusta kansainvälisestä CisionPointista tuli nopeimmin kasvava viestinnän ammattilaisten verkkosovellus. Se saavutti yli 5 000 asiakasta ensimmäisen kahden vuoden aikana. Tällä hetkellä Cision tarjoaa CisionPoint-verkkosovellusta maailmanlaajuisesti asiakkailleen, joihin kuuluu yritysasiakkaitten lisäksi kansainvälisiä viestintätoimistoja, voittoa tavoittelemattomia järjestöjä, yliopistoja ja yhdistyksiä.

Päivi Klinga
Managing Director, Oy Cision Finland Ab
Sähköposti: paivi.klinga@cision.com.

Puh. 050 572 2777

Cisionin yritysviestintään ja PR-ammattilaisille kehittämä CisionPoint-ohjelmisto ja asiantuntijapavelut tehostavat liiketoiminnan päätöksentekoa ja parantavat viestinnän tuloksia. Yhtiön paikallisten asiantuntijoiden globaali verkosto tuottaa oleellista tietoa mediasta, kohdistettua tiedonjakelua, mediaseurantaa ja tarkkoja media-analyysejä. CisionPointista on tullut nopeimmin yleistyvä viestinnän ammattilaisten työkalu. Maailmanlaajuisesti sen käyttäjiin kuuluu Fortune 500 -yrityksiä, kansainvälisiä PR-yrityksiä, voittoa tavoittelemattomia järjestöjä, yliopistoja sekä pieniä ja keskisuuria yrityksiä. CisionPoint voitti vuonna 2009 parhaan uutispalvelun CODiE-palkinnon lisäksi Cision Social Media Dashboard voitti CODiE-palkinnon parhaana sosiaalisen median koontipalveluna vuonna 2010 sekä Data Publishers Associationin (DPA) vuoden 2010 palkittavien ohjelmistokategoriassa Vuoden tuotekehitys -palkinnon.