Magisso Color -kakkulapio piristää juhlapöydän

- Raikkaat värit ja hauska design kruunaavat pöydän

Kuvia toimitukselliseen käyttöön: www.magisso.com/media Katso tiedote myös pdf-linkistä. Innovatiivisen teräksisen Magisso-designkakkulapion menestystarina jatkuu tänä keväänä raikkaan värillisinä versioina. Tässä kesäisten kattauksien väripilkussa toistuvat teräksisen version virtaviivaiset linjat. Magisso Color-kakkulapio sopii lahjaksi omaan kotiin muuttavalle kevään valmistujalle, iloiseksi mökkituliaiseksi tai käytännön toimeen piknikille. Magisso-kakkulapiolla palan kakkua voi leikata ja nostaa lautaselle yhdellä liikkeellä. Tänä keväänä kansainvälisellä red dot -muotoilupalkinnolla palkittu Magisso-kakkulapiosarja laajenee. Maria Kivijärven suunnitteleman designkakkulapion pirteä ja kevyt värisarja tulee myyntiin alkuperäisen teräksisen Magisso-kakkulapion rinnalle. Kesäisinä väreinä hehkuvat limenvihreä ja violetti, graafisen ilmeen ystävä valitsee tarjoiluottimensa tyylikkään mustana tai valkoisena. Kaunis ja herkullinen kevätkattaus Magisso-kakkulapio on mullistanut ajattelun kakun tarjoiluottimista: kakun leikkaaminen onnistuu yhdellä liikkeellä, lapion otinpäätä puristetaan samalla kevyesti ja kakkupala siirtyy siististi vadilta lautaselle, kun puristusotteesta hellitetään. Vannoutuneet Magisso-ystävät voivat leikata uudella tarjoiluottimella niin perisuomalaista mansikkakakkua, kosteampaa juustokakkua kuin kuivakakkuakin. Magisso Color -kakkulapion voi pestä huoletta astianpesukoneessa, kuten myös alkuperäisen teräksisen. Käyttötavaroissa toimivuus onkin aina ykkönen. - Magisson funktionaalinen kakkulapio on mainio lahja- tai tuliaisidea kevään ja kesän juhliin designin ystäville ja se sopii myös mökille, veneilyyn tai piknikille, Magisson toimitusjohtaja Miika Mansikkamaa kertoo. Magisso-kakkulapioita myyvät hyvinvarustellut keittiö-, kodintavara- ja lahjatavaraliikkeet sekä Stockmann-tavaratalot. Tuotetiedot: Magisso Color -kakkulapio Suunnittelija: Maria Kivijärvi. Materiaali elintarvikelpoinen muovi. Väreinä ovat violetti, lime, musta ja valkoinen. Konepesun kestävä. Suositushinta: 17,90 €. Myynnissä mm. hyvinvarustelluissa keittiö- ja lahjatavaraliikkeissä sekä Stockmann-tavarataloissa. Red Dot Design Award on maailman suurin ja tunnetuin muotoilukilpailu • Tänä vuonna kisaan osallistui yli 4200 tuotetta 57 maasta. • Kilpailu on jaettu kolmeen kategoriaan: paras tuotemuotoilu, paras viestintämuotoilu ja paras muotoilukonsepti, joista ensimmäisen Magisson teräksinen kakkulapio voitti. • Palkitut tuotteet asetetaan näytteille kansainväliselle yleisölle red dotin muotoilumuseoon Saksassa. • Palkittuja tuotteita pidetään maailman parhaimpina ja laadukkaimpina. • Aiempia voittajia ovat esimerkiksi Apple, BMW ja Siemens. Suomalaisia aiemmin palkittuja ovat muun muassa Nokia, Fiskars ja Veen-vesipullo • Lisätietoa osoitteessa www.red-dot.de