Arttu Wiskari ja Gyproc remppaavat yhteistyössä

Saint-Gobain Rakennustuotteisiin kuuluva Gyproc tekee rohkean aluevaltauksen ja esiintyy Suomen suosituimpiin miesartisteihin kuuluvan Arttu Wiskarin uudessa Ystävän Remppa -hittibiisissä. Luvassa on remontoijan unelma, räjähdyksiä ja paljasta pintaa, nimittäin Gyprocin erityislujan Habito®-rakennuslevyn pintaa.

Tammikuun 17. päivänä julkaistava musiikkivideo on uusi elementti Gyprocin Habito-rakennuslevyn lanseerauksessa, jonka keulakuvana Arttu Wiskari toimii. Ystävän Remppa löytyy artistin tuoreelta albumiltaan Arttu Wiskari – IV. Katso video Facebook-sivuiltamme.

– Arttu on aito ja helposti samaistuttava hahmo. Tuotteemme ovat tunnettuja ammattilaispiireissä, mutta haluamme Artun välityksellä tuoda yritystä ja uutta tuotettamme myös lähemmäs kuluttajia. Viestimme on, että Habito on uusilla ominaisuuksillaan remontoijan paras kaveri, kun seinien iskunkestävyydeltä ja ripustuslujuudelta vaaditaan enemmän, kertoo Saint-Gobain Rakennustuotteisiin kuuluvan Gyprocin liiketoimintajohtaja Virpi Riekkinen.

Gyproc ja Arttu Wiskari käynnistivät yhteistyön viime vuoden puolella lyhyillä mainosvideoklipeillä. Videoilla Wiskari mm. antaa asennusohjeita ja esittelee huumorilla höystäen erityislujan Habito-levyn ominaisuuksia, jotka mullistavat rakentamista ja asumista. Wiskarin käsissä levyä on helppo käyttää ja se kestää jopa 40kg painoisen kahvakuulan ripustamisen. Wiskari myös venyy häkellyttävän huimiin fyysisiin suorituksiin Habiton #kovassaiskussa-teeman mukaisesti. Katso klippejä Youtube-kanavassa.

– Rautakauppataustani ja ”tee-se-itse” -mentaliteettini kautta koen roolini Habito-kampanjan keulakuvana luonnollisena. Inspiraatio uuden biisin remonttiteemaan syntyi tiiviin lanseerauskampanjan tiimoilta, kommentoi remonttimiehen roolin sujuvasti omaksunut Wiskari.

– Olemme yhdessä luoneet uusia tapoja lanseerata tuotteita ja saattaa näistä tietoa asiakkaille. Kumppanuus Gyprocin kanssa on ollut mutkatonta ja tuloksellista. Arttu Wiskarin ja Gyprocin onnistuneen yhteistyön taustalla näkyy ja kuuluu artistin oma kiinnostus tuotetta kohtaan. Arttu on persoonallaan tuonut energiaa ja hyvää tuulta Gyprocin markkinointiin”, Warner Music Finland Oy:n Head of Brand Partnership Roope von Alfthan kertoo.

Arttu Wiskari on julkaissut yhteensä 4 albumia. Nämä ovat poikineet tähän saakka yhden kulta- ja yhden platinalevyn. Loppuvuodesta 2016 julkaistu albumi Arttu Wiskari – IV saavuttanee kultarajan kevään aikana. Arttu Wiskarin kappaleita on striimattu yhteensä noin 22 500 000 miljoonaa kertaa.

Virpi Riekkinen / liiketoimintajohtaja, Saint-Gobain Rakennustuotteet Oy / Gyproc, virpi.riekkinen@saint-gobain.com

Robert “Roope” von Alfthan / Head of Brand Partnership, Warner Music Finland Oy / Warner Music Live, roope.alfthan@warnermusic.com

Saint-Gobain Rakennustuotteet Oy / Gyproc on osa kansainvälistä Saint-Gobain -konsernia, joka on maailman johtava rakennustuotteiden toimittaja. Gyproc tarjoaa korkealaatuisia ja monipuolisia kevytrakentamisen ratkaisuja, jotka kattavat kipsilevyt, Gypsteel-teräsrunkoiset kipsilevyseinät, kipsilaastit sekä Gyptone-alakatot. Gyprocin tavoitteena on toteuttaa muunneltavia, viihtyisiä, kestäviä ja turvallisia tiloja asumiseen ja työskentelyyn. Gyproc on luotettava kumppani suunnittelusta toteutukseen. Lisätietoja Gyprocista ja toiminnasta www.gyproc.fi.