Heeroksen sähköiset taloushallinnon ratkaisut täydentyvät palkanlaskentaohjelmistolla

Sähköisen taloushallinnon ratkaisuihin erikoistunut Heeros Systems Oy täydentää palvelukokonaisuuttaan uuden sukupolven palkanlaskentaohjelmistolla. Yhteistyökumppanina toimii palkanlaskennan pilveen vienyt Aboa Data Oy.

Heeroksen asiakkaat saavat käyttöönsä Aboa Datan kehittämän ePalkat-ohjelmiston, joka tarjoaa kaikki palkanlaskentatoiminnot selainpohjaisesti.

– Tavoitteemme on tehdä Heeroksesta täyden palvelun talo ja vahvistaa asemaamme tilitoimistojen hovihankkijana. Yhteistyösopimus Aboa Datan kanssa vie meidät askeleen lähemmäs täyttä palvelupakettia, kommentoi Heeroksen toimitusjohtaja Matti Lattu.

Turkulainen Aboa Data on vuodesta 1987 toiminut pitkän linjan palkanlaskentajärjestelmien asiantuntija, joka on kehittänyt useita ohjelmistosukupolvia. Toimitusjohtaja Rainer Walleniuksen mukaan myös palkanlaskennan kehitys vie vääjäämättömästi kohtia pilveä.

– ePalkat-palvelun ydin on vuosien käytön ja tuhansien käyttäjien hioma luotettava ja joustava työpöytäohjelmisto. Siirsimme teknologian pilveen, jolloin käyttäjien ei tarvitse enää huolehtia päivittämisestä, levytilasta tai turvakopioinneista, Wallenius kertoo.

Latun ja Walleniuksen mukaan yritysten palvelut täydentävät toisiaan kaikilta osin ja pelaavat hyvin yhteen. ePalkat-ohjelmasta on mm. suora yhteys Heeroksen sähköiseen kirjanpitoon ja jatkossa yhteinen ulkoasu ja rekisterit.

Yhteistyö on alkanut hyvissä merkeissä, ja ensimmäiset toimitukset on jo sovittu. Heeros kehittää palvelukokonaisuuttaan edelleen: parhaillaan työn alla on pankkiohjelma, johon se on saanut Tekesin rahoituksen.

Lisätietoja

Toimitusjohtaja Matti Lattu, Heeros Systems Oy, puh +358-40-762 5525, etunimi.sukunimi@heeros.com

Heeros Systems Oy

Heeros on vuonna 2000 perustettu taloushallinnon ratkaisujen tuottaja, jolla on suurin markkinaosuus itsenäisistä tilitoimistoista Suomessa. Olemme riippumattomia kansainvälisistä pääomasijoittajista sekä suurista tilitoimistoketjuista. Liikevaihtomme oli 4,1 miljoonaa euroa vuonna 2013 ja kasvaa keskimäärin 30 prosenttia vuosittain. Kasvuvauhtimme on noteerattu mm. Deloitten Fast 50 -kasvuyrityslistalla, jolle olemme päässeet jo seitsemän vuotta peräkkäin. Heeroksella on toimipisteet Helsingissä ja Jyväskylässä, lisäksi tytäryhtiö Rotterdamissa Hollannissa.