Mad Gang edustaa Suomea World Summit Awardsien e-Content-sarjassa

LEHDISTÖTIEDOTE 1.8.2013 – Yhteisöpalvelu Mad Gang on valittu verkkopalveluiden World Summit Awards -kilpailuun parhaana suomalaisena verkkopalvelusisältönä. Mad Gang on suomalaisten ohjelmisto- ja markkinointialan ammattilaisten kehittämä.

Yhteisöpalvelu Mad Gang on valittu parhaana suomalaisena verkkopalvelusisältönä maailmanlaajuisen World Summit Awards -kilpailun e-Media and Journalism -sarjaan. WSA-palkinnot jaetaan lokakuussa Sri Lankan Colombossa.

Mad Gang on ohjelmisto- ja markkinointialan ammattilaisten kehittämä yhteisöpalvelu, joka on kohdistettu rajatulle kohderyhmälle. Palvelun kehittäjät korostavat massapalveluiden ja kohdistettujen palveluiden eroa:

– Sosiaalisen median ”massasuosittelupalvelut”, joissa tykkääjien määrän haaliminen menee laadun edelle, ovat menettäneet uskottavuutensa. Luotettavaa suositusta on yksinkertaisesti vaikea löytää, Mad Gangin hallituksen jäsen Roope Vihanto arvioi.

– Mad Gang on seuraavan sukupolven haku- ja suosituskone. Se perustuu yksinkertaiseen ja kaikille tuttuun ajatukseen: kun haet jotakin erityistä, luotat tuntemiesi ystävien suositukseen. Keväästä lähtien palvelussa on ollut muutamassa kuukaudessa yli 10 000 kävijää, jotka seuraavat yli 500 aktiivisen jäsenen suositteluja, Roope Vihanto kertoo.

– Jäsenet ovat eri puolilla maailmaa työskenteleviä ihmisiä, jotka matkustavat paljon ja arvostavat laatua, luovuutta ja elämyksiä – mutta ilman pönötystä. Aidot elämykset ovat suuria ja pieniä ja kaikkea siltä väliltä. Suositus voi olla uniikki Sake-baari Tokiossa, upea golfkenttä Irlannissa tai tyrmäävä nakkikioski Iisalmessa, Vihanto kuvailee.

Suomen-lanseeraus Helsingissä 16.8.

Mad Gangin Suomen-lanseeraus tapahtuu 16.8. Helsingissä Ravintolalaiva Wäiskillä. Tapahtumassa esitellään Mad Gang -palvelun iPhone -sovellus sekä nimikkobiisi, jonka esittää Paleface.

Toimittajien ilmoittautuminen lanseeraustilaisuuteen 15.8. mennessä: info@madgang.com puh. 040 5870 323, Roope Vihanto.

Roope Vihanto, hallituksen jäsen, tiedottaja, Mad Gang Oy, puh. 040 5870 323 roope@madgang.com

Mad Gangin toiminta-ajatus

Mad Gang on suomalaisten ohjelmisto- ja markkinointialan ammattilaisten kehittämä haku- ja suosittelupalvelu, jossa tutut kaverit takaavat vinkin laadun. Saat määrällisesti vähemmän, mutta hurjasti parempia suosituksia.

www.madgang.com/about

WSA World Summit Awards

WSA World Summit Awards on yhteistyössä mm. YK:n eri järjestöjen kanssa järjestettävä kilpailu, jossa etsitään parhaita e-sovelluksia kahdeksassa kilpailusarjassa. Suomalaiset ovat menestyneet kilpailussa hyvin, tunnetuimpia suomalaisvoittajia ovat Angry Birds ja Habbo Hotel.