Omega-3-uutuudella: hyvästit happamille röyhtäisyille

Lähes 40 % ihmisistä kärsii omega-3-valmisteiden aiheuttamista happamista röyhtäisyistä. Möller Omega-3 anti-refluks on ensimmäinen kalaöljykapseli, joka ei röyhtäytä. Tuote sisältää runsaasti välttämättömiä omega-3-rasvahappoja; päiväannoksessa 1020mg, josta EPA:a 510 mg ja DHA:ta 360 mg.

Möller Omega-3 anti-refluks estää röyhtäilyn kokonaan.

– Ainutlaatuinen omega-3-enterokapseli liukenee vasta suolistossa, ei mahalaukussa. Näin Möller Omega-3 anti-refluks ei aiheuta happamia röyhtäisyjä. Möller on kalaöljymarkkinoiden ainoa valmistaja, joka on ratkaissut ongelman täysin. Möller Omega-3 anti-refluks päiväannos sisältää yhden gramman puhtaita omega-3-rasvahappoa, joita saadaan tuoreesta merikalasta, Möller-tuotepäällikkö Christian Illman toteaa.

Omega-3-tuotteiden käyttäjistä 37 % kärsii happamista röyhtäisyistä. Tutkimuksen* mukaan naiset kärsivät vaivasta enemmän kuin miehet. Peräti 50 % naisista koki röyhtäisyt ongelmaksi, miehistä vain 25 %. Tutkimuksen mukaan omega-3-tuotteisiin liittyvä röyhtäily vaivaa eniten 25–39-vuotiaita. Heistä 47 % ilmoitti kärsivänsä siitä.

* Lähde: Synnovate OMNIBUS 05/2009, n=525

Lisätiedot ja tuotekuvat:

Viestintäpäällikkö Susanna Nikko, susanna.nikko@axellus.fi, 050 5517 118

Tuotepäällikkö Christian Illman, christian.illman@axellus.fi, 040 527 3431

Tuotetiedot:

Möller Omega-3 anti-refluks on ravintolisä, jonka päiväannos on 2 kapselia. Päiväannos sisältää 1020 mg omega-3-rasvahappoja, joista EPA:a 510 mg ja DHA:ta on 360 mg. Pakkauksessa on 70 kapselia. Saatavilla apteekeista, terveyskaupoista, päivittäiskaupoista ja tavarataloista. Hinta 18 €. Tuote tulee kauppoihin kesä-heinäkuussa 2010.