Proactilta tallennus- ja varmistusratkaisu Alfa Lavalille

Pohjois-Euroopan johtava tallennusratkaisujen asiantuntija Proact toimittaa Alfa Lavalille tallennus- ja varmistusratkaisun. Alfa Laval on lämpö-, erotus- ja virtaustekniikan maailmanlaajuinen markkinajohtaja.

”Proactin ratkaisu tuo meille varman ja tehokkaan tallennusympäristön. VMwaren virtuaalipalvelimille ja NetAppin levytallennusjärjestelmään perustuva ratkaisu tarjoaa nopean varmistuksen ja palautuksen myös vaativissa ongelmatilanteissa. Vanha ratkaisumme oli liian hidas ja kovin työläs hallita”, Alfa Lavalin IT-päällikkö Marcus Nelson kertoo. ”Kuten Alfa Lavalissa, voimme aina valita asiakkaalle kulloinkin parhaiten sopivan ratkaisun lukuisien päämiestemme tarjoomasta. Tässä korostuu systeemi-integraattorin kilpailuetu yhdellä nimellä toimiviin palveluntarjoajiin”, Proactin konsernijohtaja Olof Sand sanoo. Proactin toimittamassa ratkaisussa datan varmistus ja palauttaminen onnistuu lähes viiveettä. Ratkaisussa on sisäänrakennettuna myös nk. snapshot-teknologia, joka mahdollistaa nopean palautuksen tilanteeseen ennen ongelmien ilmenemistä. Teknologia ottaa tiedostoista tai koko palvelimesta kopiot, mikä takaa salamannopean varmistamisen ja palauttamisen. Alfa Lavalin tavoitteena on jatkaa IT-ympäristönsä konsolidointia. Tarkoituksena on siirtyä täysin virtualisoituun infrastruktuuriin vuoden 2010 aikana.