Santa Monica Networksille Service Provider Partner of the Year -tunnustus vuotuisessa Cisco Partner Summit -konferenssissa

Santa Monica Networks Oy sai ”Cisco Service Provider Partner of the Year” -tunnustuksen Pohjois-Euroopan alueella. Alueeseen kuuluvat Skandinavia sekä Benelux-maat. Palkinto julkistettiin vuotuisessa Cisco Partner Summit 2010 -konferenssissa San Franciscossa 28.4.

"On kunnia jakaa tämä palkinto Santa Monica Networksille”, Ciscon Euroopan kumppaniorganisaation johtaja Thierry Drilhon sanoo. “Palkinnolla annamme tunnustusta Santa Monica Networksin vuoden 2009 työlle ja saavutuksille Ciscon kumppanina.” ”Olemme ylpeitä saamastamme tunnustuksesta. Kiitos palkinnosta kuuluu myös lukuisille operaattoriasiakkaillemme, joille olemme toimittaneet Ciscon Service Provider -ratkaisuja”, Santa Monica Networksin toimitusjohtaja Kai Vuokko sanoo. Ciscon kumppanikonferenssissa palkintoja jaetaan kolmessa kategoriassa: alueellisesti, maanosittain ja mailmanlaajuisessa sarjassa. Euroopan alueen palkinnot kuvastavat Ciscon kumppanien saavutuksia pohjoisen Euroopan alueella.