Maailman suurin patjanvalmistaja laajentaa Turkuun

Erikoisliike Tempur Sleep Center keskittyy nukkumisergonomiaan.

Maailmaan suurin patjanvalmistaja Tempur laajentaa toimintaansa Turkuun. Tempur avaa uuden Sleep Center –myymälänsä keskiviikkona 1.2. Turun keskustassa osoitteessa Eerikinkatu 8. Sleep Center on keskittynyt nukkumisergonomiaa parantaviin Tempur-tuotteisiin.

Tempur-tuotteiden kysyntä on kasvanut  Suomessa jatkuvasti vuodesta 1999, jolloin Tempur perusti oman maayhtiönsä Suomeen.

Turusta löytyy useita laadukkaita ja perinteikkäitä sisustus- ja huonekaluliikkeitä, mutta nukkumiseen ja laadukkaisiin vuoteisiin erikoistunutta  liikettä ei kaupungissa ole ollut.

- Hyvä nukkumisergonomia on parantanut tuhansien ihmisten elämänlaatua. Olemme päättäneet laajentaa myymäläketjuamme, jotta voimme auttaa yhä useampia löytämään oikean nukkumisratkaisun ja lisäämään hyvinvointiaan, toteavat Tempurin maajohtaja Arto Melanko sekä Tempur Sleep Center Turun myymäläpäällikkö Tero Jokela.

Oikea patja- ja tyynyvalinta parantaa nukkumisen ergonomiaa

Tempur on kasvanut maailman suurimmaksi patjavalmistajaksi. Tempurin mallisto on laaja, siitä löytyy sopiva patja ja  tyyny jokaiselle, mutta oikean tuotteen valintaan tarvitaan asiantuntemusta.

- Sleep Centerissä asiakas saa yksilöllistä palvelua, joka huomioi juuri hänen tarpeensa sekä ergonomiansa.
Tempur Sleep Centerissä henkilökunta on keskittynyt vain Tempur-tuotteisiin, joita kehitetään yhdessä terveydenhuollon ammattilaisten kanssa.

Myymälässä voi kokeilla vuoteita, patjoja, tyynyjä, peittoja sekä selkä-, niska- ja matkatukia koulutettujen nukkumisergonomian asiantuntijoiden opastuksella.

Jo pelkällä tyynyllä voi parantaa nukkumisergonomiaa, sillä hyvä tyyny linjaa vartaloa oikeaan asentoon. Oikealla tavalla joustava patja pitää selkärangan luonnollisessa asennossaan.

- Nukumme kolmasosan elämästämme. Ei ole siis yhdentekevää, missä asennossa vartalomme on tämän ajan, Jokela ja Melanko korostavat.
Tempur Sleep Center –myymälät palvelevat Turun lisäksi Helsingissä, Tampereella ja Vantaalla. Tempur-tuotteita myyvät lisäksi fysikaaliset hoitolaitokset, Isku, Sokos, Image Wear -myymälät, Vepsäläinen, Respecta, Life-myymälät ja muut valtuutetut jälleenmyyjät.

TEMPUR tunnetaan kehonlämmön tunnistavasta ja painetta vähentävästä TEMPUR®-materiaalista valmistetuista patjoista ja tyynyistä. TEMPUR Suomi Oy ja sen nukkumisergonomiaan erikoistuneet Tempur Sleep Centerit ovat osa Tempur-Pedic International Inc. (NYSE: TPX) -konsernia, joka toimii yli 80 maassa. www.tempur.fi

Tempur Sleep Centerit:

Tempur Sleep Center Helsinki
Eerikinkatu 6

Tempur Sleep Center Vantaa
Asematie 4-10
Kauppakeskus Tikkuri, 2. krs.

Tempur Sleep Center Tampere
Näsinlinnankatu 31