TEMPUR tekee vuoteesta täydellisen osan sisustusta

Vuode on tärkeä osa makuuhuoneen ja koko asunnon sisustusta. Nyt vuoteen täydellinen räätälöinti kokonaissisustukseen on mahdollista ensimmäistä kertaa Suomessa. Taylor Made by TEMPUR -konseptin myötä sisustaja voi käyttää Vepsäläisen verkkosivuilta löytyvää suunnitteluohjelmaa ja valita verhoilukankaan sekä vuoteen kaikki elementit laajasta valikoimasta sopimaan täydellisesti omaan makuun ja asunnon materiaalivalintoihin.

TEMPUR Taylor Made on yksilöllisten tarpeiden ja toiveiden mukainen vuode. Vuoteilla voi vaikuttaa unen laadun lisäksi makuuhuoneen sisustukseen lähes rajattomasti. Taylor Made on kotimainen, näyttävä ja runsaasti pehmustettu.

Kankaiden jopa sadoista kuoseista, väreistä ja laaduista voi valita omansa. Yleensä vuodemalleissa on vain valmistajan rajallinen verhoiluvalikoima, nyt sisustajan käytössä ovat kaikki huonekaluliikkeen kangasvalikoimat. Mallistoon kuuluu muhkea, 110 cm korkea sängynpääty, joka sijoitetaan seinää vasten, sekä kätevä ja tyylikäs vuodevaatelaatikko. Myös nämä verhoillaan toiveiden mukaan. Vuoteet on saatavissa rimapohjilla tai moottoroidulla TEMPUR -säätöpohjilla.

Myös ergonomisesti täysin räätälöity

Unen laadun ja määrän merkitys ihmisen hyvinvointiin on suuri. Selän, koko kehon ja mielen riittävä lepo sekä palautuminen yön aikana ovat riippuvaisia patja-, tyyny- ja peittovalinnoista. TEMPUR Taylor Made on jokaiselle nukkujalle räätälöity, sillä sama patja sopii kaikille, oli painoa sitten 30 tai 130 kiloa. TEMPUR säätyy nukkujan painon ja kehon lämmön vaikutuksesta yksilöllisesti sopivaksi antaen parhaan nukkumisergonomian.

Painetta vähentävät, TEMPUR-materiaalista valmistetut tuotteet ovat tutkitusti terveyttä edistäviä ja myös tyylikäs lisä makuuhuoneen sisustukseen. TEMPUR on ainoa patja- ja tyynyvalmistaja jota Uniliitto suosittelee. Yhteistyökumppaneina ovat myös Suomen Fysioterapeutit, Selkäliitto, Nivelyhdistys ja Suomen Kipu. Neurologian dosentti, unitutkija Markku Partinen korostaa hyvän nukkumisergonomian merkitystä unen laadussa ja koko hyvinvoinnissa. Partisen uusi kirja ”Unikoulu aikuisille” sisältää mm. tarkistuslistan, jonka avulla jokainen voi selvittää oman nukkumisergonomiansa laadun ja parantaa sitä.

TEMPUR Taylor Made -vuoteisiin voi tutustua TEMPURin Sleep Center –myymälöissä Vantaalla, Helsingin keskustassa ja Tampereella sekä Vepsäläisellä. TEMPUR-vuoteita myy laaja jälleenmyyjäverkosto.

Räätälöi oma vuoteesi: suunnitteluohjelma käytettävissä Vepsäläisen www- sivuilla toukokuun kuluessa.

Lisätiedot: Arto Melanko, TEMPUR Suomi Oy, 358 50 32 41 646
Kuvamateriaali: http://www.mklab.fi/pub/kuvapankki/tempur/

TEMPUR tunnetaan kehonlämmön tunnistavasta ja painetta vähentävästä TEMPUR®-materiaalista valmistetuista patjoista ja tyynyistä. TEMPUR on maailman suurin valmistaja premium-vuoteissa, joka on nopeimmin kasvava segmentti arviolta 13 miljardin dollarin globaaleilla patjamarkkinoilla. Yhtiö keskittyy kehittämään ja tuottamaan ihmisten elämänlaatua parantavia nukkumisalustoja. TEMPUR Suomi Oy on osa Tempur-Pedic International Inc. -konsernia, joka toimii yli 80 maassa.
www.tempur.fi

Avainsanat: