Mainostajien Liiton uusi hallitus

TIEDOTUSVÄLINEILLE JULKAISTAVISSA 31.3.2004 KLO 17.30 MAINOSTAJIEN LIITON UUSI HALLITUS Mainostajien Liiton hallituksen järjestäytymiskokous pidettiin 31.3.2004. Puheenjohtajana jatkaa toimitusjohtaja Olavi Kuusela, Ravintoraisio Oy ja varapuheenjohtajina toimitusjohtaja Marja Usvasalo, Kalevala Koru Oy ja toimitusjohtaja Kalervo Haapaniemi, Ruokakesko Oy. Uusina hallituksen jäseninä aloittavat yhtiöryhmän johtaja Juhani Heiskanen, Tapiola-ryhmä, pääjohtaja Henri Kuitunen, VR-Yhtymä Oy ja toimitusjohtaja Pekka Tefke, Oy Volvo Auto Ab. MAINOSTAJIEN LIITON HALLITUS 2004 toimitusjohtaja Olavi Kuusela, Ravintoraisio Oy puheenjohtaja toimitusjohtaja Marja Usvasalo, Kalevala Koru Oy varapuheenjohtaja toimitusjohtaja Kalervo Haapaniemi, Ruokakesko Oy varapuheenjohtaja toimitusjohtaja George Berner, Berner Osakeyhtiö johtaja Taavi Heikkilä, SOK toimitusjohtaja Timo Heinonen, Oy Aurinkomatkat - Suntours Ltd. Ab yhtiöryhmän johtaja Juhani Heiskanen, Tapiola-ryhmä pääjohtaja Henri Kuitunen, VR-Yhtymä Oy toimitusjohtaja Pyry Lautsuo, IBM hallituksen puheenjohtaja Leena Martiskainen, Eilakaisla Oy Toimialapalvelu varatoimitusjohtaja Jukka Perttula, Nordea Pankki Suomi Oyj toimitusjohtaja Leena Saarinen, Suomen Unilever Oy toimitusjohtaja Mika Seitovirta, Oyj Hartwall Abp varatoimitusjohtaja Kalle Tanhuanpää, Huhtamäki Oyj toimitusjohtaja Pekka Tefke, Oy Volvo Auto Ab Liiton toimitusjohtaja on oik.kand., ekonomi Ritva Hanski-Pitkäkoski. Mainostajien Liitto on valtakunnallinen, mainontaa ostavien yritysten ja yhteisöjen edunvalvoja. Jäsenyritykset (noin 400) edustavat kauppaa, teollisuutta, palvelualoja sekä julkisyhteisöjä. Näiden panostukset ovat yli 80 prosenttia markkinointiviestinnän kokonaisrahamäärästä Suomessa. Lisätiedot: Mainostajien Liitto: Toimitusjohtaja Ritva Hanski-Pitkäkoski puh. (09) 6860 8417, 040 5080607, ritva.hanski-pitkakoski@mainostajat.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/31/20040331BIT00670/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/31/20040331BIT00670/wkr0002.pdf