MAN ja Volkswagen Hyötyautot vahvasti esillä FinnMETKO-näyttelyssä

MAN:lla FinnMETKO 2018 näyttelyn pääosassa on erinomainen päällirakennettavuus. Messuosastolla nähdään useita kuorma-autoja varusteltuna metsä- ja energia-alan eri käyttötarkoituksiin, esimerkiksi MAN TGS 26.500 6x6 Hydro Drive -lavetinvetäjä ja MAN TGS 33.500 haketusyksikkö. MAN TGE 3.140 4X4 -pakettiauto on varusteltu huoltoautokalustein ja sen maastokelpoisuus on varmistettu Seikel-varustepaketilla. Maailmanensi-iltansa FinnMETKOssa saa vuoden 2019 Nordic Trophy -näyttelyautosarjan ennakkosuosikki, MAN TGE ”Heritage of MAN”, jonka erikoismaalaus on täynnä huikeita yksityiskohtia.

MANin vastaus digitaalisen kalustoseurannan tarpeisiin on logistiikan tietojärjestelmä RIO, jonka myötä ajoneuvojen reaaliaikainen seuranta on uskomattoman helppoa ja ennen kaikkea edullista ja joustavaa. RIO-ammattilaiset ovat osastolla esittelemässä RIO-palveluiden laajoja mahdollisuuksia.

MAN on hyötyajoneuvomarkkinoiden ”Full range” -toimittaja, tarjoten vaihtoehdon lähes kaikkiin ajotehtäviin niin tavara- kuin henkilöliikenteessäkin. Keskiraskaissa ja raskaissa kuorma-autoissa MAN tarjoaa erittäin monipuolisen valikoiman moderneja moottori-, voimansiirto- ja alustaratkaisuja soveltuen ajotehtäviin niin maantiellä, metsässä kuin sorakuopalla. TGE-pakettiautomallistomme on saatavana useilla kori- ja alustaratkaisuilla niin etu-, taka- kuin nelivetoisenakin.

Volkswagen Hyötyautojen laaja mallisto on vahvasti esillä FinnMETKO 2018 -näyttelyssä. Monipuolisen mallivalikoiman lisäksi messuosastolla on ensiesittelyssä kaksi huippu-uutuutta: täysin uusi Volkswagen Crafter 4MOTION-neliveto 8-vaihteisella automaattivaihteistolla sekä väkivahva Volkswagen Amarok V6 Aventura uudella 3,0 TDI 190 kW -dieselmoottorilla.

FinnMETKO 2018 -näyttely järjestetään Jämsässä 30.8.–1.9.2018. Näyttely on avoinna päivittäin klo 9.00–17.00.

MANin ja Volkswagen Hyötyautot löydät osastolta nro 42.