MAN on kuljettajan asialla

Kuorma-autojen suunnittelua eivät ohjaa tekniset innovaatiot tai edelläkävijyys muotoilussa, vaan kaiken keskiössä on ihminen. Pääasia on, että kuljettaja saa hoidettua työnsä parhaalla mahdollisella tavalla ja turvallisesti, ja pääsee vielä rauhallisin mielin kotiin. Se vaatii ammattitaidon lisäksi maalaisjärkeä.

MAN Suomi aloittaa uuden mainoskampanjan, johon haetaan parhaillaan mainoskasvoja. Kampanjan pääosassa tulevat olemaan oikeat tosielämän MAN-kuljettajat. Kampanjaan valitut henkilöt osallistuvat tietysti mainoksien kuvauspäiviin ja saavat kasvonsa ja tarinansa näkyviin kampanjassa. Lisäksi he pääsevät vierailemaan MANin tehtaalla Baijerissa, Saksassa.

Oletko etsimämme MAN-kuljettaja? Hakuaika kampanjaan on auki 30.9.2019 asti ja hakulomake on täytettävissä verkossa osoitteessa https://humanpower.campaigns.fi/

Lisätietoja: Kari Rautanen, johtaja, K Auto Oy | MAN-yksikkö, kari.rautanen@manfinland.fi, puh. 040 740 3388