Merkittävä laajennus MAN-sopimushuoltoverkostoon Itä-Suomessa

• VV-Auto Group Oy on solminut MAN-sopimushuoltosopimuksen E Hartikainen Oy:n kanssa

VV-Auto Group Oy ja E Hartikainen Oy ovat solmineet MAN-sopimushuoltosopimuksen MAN-merkkihuoltoliiketoiminnan käynnistämiseksi Joensuussa, Kajaanissa ja Iisalmessa. Toiminta alkaa kaikilla kolmella paikkakunnalla vielä vuoden 2017 aikana.

Tärkeä askel MANin kehitysstrategiassa

Solmittu sopimus on tärkeä askel MANin kehitysstrategiassa Suomessa. Sopimuksen mukaisesti myyntiä ja jälkimarkkinointipalveluja jalostetaan yhdessä siten, että ne tukevat toinen toisensa kehitystä. ”Hartikaisella on toimialueellaan erinomainen maine ja pitkä historia. Yhteistyö heidän kanssaan nostaa jälkimarkkinointipalvelumme alueella nykypäivän asiakasodotusten mukaisiksi,” iloitsee VV-Auto Groupin MAN-osaston johtaja Olli Ronkainen.

”Näemme MANin markkina-aseman vahvistuvan entisestään VV-Auton nykyisen kehitysstrategian myötä. Nyt solmittu sopimus täydentää merkittävästi E. Hartikainen Oy:n paketti- ja kuorma-autojen merkkihuoltoliiketoimintaa. MAN-sopimus mahdollistaa entistä laajemman palvelutarjonnan niin yksityisen kuin julkisen sektorin asiakkaillemme,” toteaa E Hartikainen Oy:n autoliiketoiminnan johtaja Sami Salo.

MAN tarjoaa kattavan kokonaisuuden kuljetusalan tarpeisiin

MANin laaja mallisto täydentyy entisestään vuodenvaihteessa, kun TGE-mallisto rantautuu Suomen markkinoille. Sen myötä MAN on todellinen ”Full range” -toimittaja, tarjoten vaihtoehdon lähes kaikkiin ajotehtäviin niin tavara- kuin henkilöliikenteessäkin. TGE on täysin uusi, huippumoderni hyötyauto, joka perustuu konsernisisar Volkswagen Crafteriin. Keskiraskaissa ja raskaissa kuorma-autoissa MAN tarjoaa erittäin monipuolisen valikoiman moderneja moottori-, voimansiirto- ja alustaratkaisuja soveltuen ajotehtäviin niin maantiellä, metsässä kuin sorakuopalla. MAN- ja NEOPLAN-linja-automallisto palvelee luotettavasti ja turvallisesti henkilöliikennettä niin kaupunkilinjoilla kuin tilausliikenteessäkin. Autotalo Hartikaisen MAN-sopimushuollot tulevat palvelemaan asiakkaita koko laajan malliston osalta, pakettiautomallisto mukaan lukien.

Autotalo Hartikaisen MAN-huoltopalvelut paikkakunnittain:
Joensuu, Pamilonkatu 31, puh. 050 387 1849
Kajaani, Syväojankatu 5, puh. 0400 530 112