Mandatum-konsernin tulos tammi–syyskuulta julkaistaan 8.11.2023

Mandatum Oyj, Lehdistötiedote, 25.10.2023 klo 11.00

Mandatum-konsernin osavuosikatsaus tammisyyskuulta 2023 julkaistaan keskiviikkona 8.11. klo 9.30–10.00. Raportti ja sitä täydentävä, sijoittajille suunnattu esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.mandatum.fi/tulos.

Puhelinkonferenssi 8.11. klo 16.00

Analyytikoille, sijoittajille ja tiedotusvälineiden edustajille järjestettävään englanninkieliseen puhelinkonferenssiin osallistuvat hallituksen puheenjohtaja Patrick Lapveteläinen, toimitusjohtaja Petri Niemisvirta ja talousjohtaja Jukka Kurki.

Puhelinkonferenssiin voi rekisteröityä alla olevan linkin kautta. Rekisteröitymisen jälkeen saat puhelinnumerot sekä tunnuksen, jolla pääset liittymään puhelinkonferenssiin.

Rekisteröidy tilaisuuteen: https://palvelu.flik.fi/teleconference/?id=10011941

Puhelinkonferenssia voi seurata samanaikaisesti internetissä osoitteessa www.mandatum.fi/tulos. Tallenne on kuunneltavissa myöhemmin samassa osoitteessa.

markkinointi- ja viestintäjohtaja, Mandatum Oyj