Mandatum Oyj:n tulostiedottaminen ja varsinainen yhtiökokous vuonna 2024

Mandatum Oyj, Pörssitiedote, 8.11.2023 klo 10.15

Mandatum Oyj julkaisee vuoden 2023 tilinpäätöstiedotteensa 13.2.2024. Mandatum raportoi tuloksestaan vuonna 2024 seuraavina ajankohtina:

- 8.5.2024: osavuosiraportti ajalta 1.1.–31.3.2024

- 13.8.2024: puolivuosikatsaus ajalta 1.1.–30.6.2024

- 12.11.2024: osavuosiraportti ajalta 1.1.–30.9.2024

Tilinpäätös ja toimintakertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, toimielinten palkitsemisraportti sekä vastuullisuusraportti vuodelta 2023 julkaistaan Mandatumin verkkosivuilla viikolla 14.

Mandatum-konsernin vakavaraisuutta ja taloudellista tilaa koskeva kertomus julkaistaan viikolla 20.

Mandatum Oyj:n varsinainen yhtiökokous järjestetään 15.5.2024. Mahdollinen osingonmaksupäivä on aikaisintaan 28.5.2024.

markkinointi- ja viestintäjohtaja, Mandatum Oyj

Lotta Borgström