Kevätkukka auttaa lapsia

Tue Mannerheimin Lastensuojeluliiton jo 85 vuotta jatkunutta toimintaa lasten hyväksi. Kevätkukka -pinsseillä kerätään varoja 13.4. - 13.5.2005 MLL:n paikalliseen ja alueelliseen vapaaehtoistoimintaan. Mannerheimin Lastensuojeluliiton paikallisyhdistykset ja piirit keräävät perinteisessä Kevätkukka-keräyksessään varoja koko Suomen kattavaan vapaaehtoistyöhön lasten ja nuorten hyväksi. Kerätyt varat käytetään MLL:n paikallisyhdistysten monipuoliseen ennaltaehkäisevään lastensuojelutyöhön. Monelle vanhemmalle MLL:n toiminta on ensimmäinen askel, kun tuntuu siltä, että vanhempana oloon tarvitaan tukea. Muun muassa perhekahvilat ovat avoimia kohtaamispaikkoja, joissa vanhempi saa voimia jakaessaan huoliaan samassa elämäntilanteessa olevien kanssa. MLL:n toiminnan kautta on myös helpompi hakea lisäapua, jos sitä tuntee tarvitsevansa. MLL:n paikallisyhdistyksillä on 252 perhekahvilaa, joissa on vuosittain yhteensä 8272 kokoontumiskertaa. Muita paikallisyhdistysten toimintamuotoja ovat vanhempainryhmät, pienten koululaisten iltapäivätoiminta, erilaiset harrastekerhot ja lastenhoitotoiminta. Yli 3 600 vapaaehtoista ihmistä saa aikaan toiminnan, joka koskettaa satojatuhansia suomalaisia lapsia ja aikuisia. Paikkakuntasi vapaaehtoinen lasten hyväksi tehtävä työ tarvitsee tukea. Auta lasta neljällä eurolla – kiinnitä Kevätkukka rintaasi! Kevätkukka on ladattavissa osoitteesta http://www.mll.fi. Mannerheimin Lastensuojeluliitto täyttää tänä vuonna 85 vuotta. Järjestämme juhlavuotemme kunniaksi juhlalippukilpailun, lisätietoja http://www.mll.fi. Lisätietoja: Viestintäpäällikkö Juha Aromaa, (09) 34811580, 040 5802393