KEVÄTKUKKA ON LUPAUS KEVÄÄSTÄ

KEVÄTKUKKA ON LUPAUS KEVÄÄSTÄ Huhti-toukokuussa on Mannerheimin Lastensuojeluliiton keväisen varainkeräyskampanjan aika. Liiton paikallisyhdistysten Kevätkukkakerääjät myyvät 13.4.-13.5.2002 koko maassa neljän euron hintaisia Kevätkukka-pinssejä. Valtakunnalinen keräys avataan Raisiossa lauantaina 13. huhtikuuta kello 12.00 Kauppakeskus Myllyssä, Myllynkatu 1, Raisio. Kevätkukkapinssien myynnistä saadut varat käytetään Mannerheimin Lastensuojeluliiton paikallisyhdistysten toimintaan. Paikallisyhdistyksissä tehdään yhdessä käytännön työtä lapsen parhaaksi. Perhekeskuksissa lapsiperheet voivat tavata toisiaan, harrastaa, saada tukea ja virkistäytyä. Yhdistykset järjestävät myös koululaisten iltapäiväkerhoja, lastenhoitopalveluja ja vanhempainryhmiä. Kevätkukkapinssien tuottoa käytetään sen lisäksi esimerkiksi kesäleireihin, retkiin ja leikkipuistotoimintaan. Pinssejä myyvinä Kevätkukkakerääjinä toimivat Mannerheimin Lastensuojeluliiton vapaaehtoisten lisäksi koululaiset, tukioppilaat, partiolaiset ja urheiluseuralaiset, jotka kartuttavat myyntipalkkioilla esimerkiksi leiri- tai retkirahastojaan. Yhdessä lapsen parhaaksi - osta hymyilevä Kevätkukka! Kevätkukka-tunnus on saatavissa osoitteesta www.lapset.net (kohdasta Ajankohtaista, MLL tiedottaa). Lisätietoja: Viestintäpäällikkö Juha Aromaa, (09) 3481 1580, 040-580 2393 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/03/20020403BIT00910/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/03/20020403BIT00910/wkr0002.pdf