Kevätkukka tuo iloa kevääseen

MANNERHEIMIN LASTENSUOJELULIITTO TIEDOTE 5.4.2004 Kevätkukka tuo iloa kevääseen Mannerheimin Lastensuojeluliiton kevätkukat tuovat iloa kevääseen. Samalla ne kertovat halusta tukea toimintaa lapsen hyväksi. Lapsi tarvitsee rakkautta. Se tarkoittaa monia asioita: unta, ruokaa, kuuntelemista, hellyyttä ja halauksia. Se tarkoittaa ennen kaikkea isän ja äidin aikaa elää yhdessä lapsensa kanssa. Myös vanhemmat tarvitsevat tukea ja toisia vanhempia rinnalleen. Mannerheimin Lastensuojeluliitossa toiminta on kumppanuutta lasten ja vanhempien kanssa. Paikallisyhdistyksissä toimitaan muun muassa perhekahviloissa, vanhempainryhmissä, iltapäiväkerhoissa ja tarjoamalla lastenhoitopalveluita. Valtakunnallisesti lapsia ja vanhempia palvelevat MLL:n Lasten ja nuorten puhelin ja netti sekä MLL:n Vanhempainpuhelin ja -netti. Mannerheimin Lastensuojeluliiton toiminta tarvitsee apuasi. Kevätkukkakeräys toteutetaan 13.4. - 13.5.2004. MLL:n paikallisyhdistysten kevätkukkakerääjät keräävät koko maassa varoja MLL:n toimintaan lapsen hyväksi. Kevätkukkakerääjältä saa muistoksi iloisen Kevätkukka-pinssin, kun lahjoittaa kolme euroa toimintaan lapsen hyväksi. Tue Mannerheimin Lastensuojeluliiton toimintaa lapsen parhaaksi - kiinnitä Kevätkukka rintaasi! Tai soita keräyspuhelimeen 0600-1-7000 (5,01 €+pvm), tai maksa tukesi tilille: Nordea 152130-9177, OKO 572101- 1616, Sampo 800017-227003. Lisätietoja: Viestintäpäällikkö Juha Aromaa, (09) 34811580, 040 5802393 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/05/20040405BIT00330/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/05/20040405BIT00330/wkr0002.pdf