Vanhempainnetti avattu - tukea arjen ongelmiin ajasta ja paikasta riippumatta

MANNERHEIMIN LASTENSUOJELULIITTO TIEDOTE 23.4.2004 Vanhempainnetti avattu - tukea arjen ongelmiin ajasta ja paikasta riippumatta Mannerheimin Lastensuojeluliitto on avannut Vanhempainnetin jatkuvaan käyttöön. Vanhempainnetti on nykyaikainen tapa tukea isiä ja äitejä Internetin avulla. Vanhempainnettiin pääsee heti etusivulta osoitteessa www.mll.fi. Vanhempainnetin ansiosta vanhemmilla on ajasta ja paikasta riippumatta mahdollisuus saada koulutetun, vapaaehtoisen ihmisen tukea arkipäivän ongelmiinsa. Nopeasti muuttuvassa maailmassa vanhemmat tarvitsevat apua ja tukea lasten kasvatukseen. Vanhempainnetti on kehitetty Raha-automaattiyhdistyksen projektirahoituksella. Palvelu oli suljettuna muutaman viikon kevättalvella 2004, ja on nyt avattu entistä ehompana. Vanhempainnettiin lähetettyihin kirjeisiin vastaavat Mannerheimin Lastensuojeluliiton kouluttamat, vapaaehtoiset, vaitiolovelvolliset päivystäjät. Palvelu on ehdottoman luottamuksellista. Yhteyttä voi ottaa aina nimettömänä. Viesti välitetään päivystäjille salattua tietoliikenneyhteyttä pitkin. Viesteihin vastataan noin kahden viikon kuluessa. Vanhempainnetin avaaminen jatkuvaan käyttöön on onnistunut S-ryhmän tuella. Vanhempainnettiä esitellään Helsingissä Lapsi 2004 -messuilla 23. - 25.4.2004 Mannerheimin Lastensuojeluliiton osastolla. Lisätietoja: Projektipäällikkö Eira Tähtinen, puhelin 040 7185501 Viestintäpäällikkö Juha Aromaa, puhelin (09) 34811580, 040 5802393 Pääsihteeri Eeva Kuuskoski, puhelin (09) 34811550, 040 5457956 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/23/20040423BIT00280/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/23/20040423BIT00280/wkr0002.pdf