We Love Cruises Oy - Uusi suomalainen risteilytoimisto

We Love Cruises Oy on joulukuussa 2013 perustettu suomalainen risteilytoimisto joka palvelee rautaisella ammattitaidolla ja vankalla risteilykokemuksella. Risteilyvalikoimamme kattaa koko maapallon aina Karibialta Skandinaviaan ja Aasiasta Alaskaan.  Kauttamme voitte varata tasokkaat, suomalaiseen makuun sopivimmat risteilyt, joita tarjoaa Royal Caribbean International, Celebrity Cruises sekä Azamara Club Cruises.

We Love Cruises Oy on Suomen ammattitaitoisin risteilytoimisto, jonka henkilökunta on risteillyt maailman merillä jo vuodesta 1990 eli yli 20 vuoden ajan. Henkilökuntamme on risteillyt yhteensä yli 1200 päivää, 11 eri varustamolla, yli 20 eri risteilyreitillä ja 47 eri laivalla.

We Love Cruises Oy panostaa henkilökohtaiseen palveluun. Tarjoamalla asiantuntemuksemme asiakkaan käyttöön, pystymme täyttämään vaativimmatkin risteilylomaan liittyvät toiveet. Koska risteilemme itse paljon on meillä ensikäden tietoa ja kokemusta niin maapäivien retkistä, show'sta kuin illallisista.

Takaamme asiakkaillemme parhaan tuotetuntemuksen Royal Caribbean Internationalin, Celebrity Cruisesin sekä Azamara Club Cruisesin risteilyistä.

Toivotamme kaikki ensikertalaisesta kokeneeseen matkaajaan tervetulleeksi risteilyjen kiehtovaan maailmaan!

***

Tervetuloa tutustumaan henkilökuntaamme ja risteilyihin MATKA 2014 -messuille, osastolle 7D31 (Sun & Sea -alue)

Osastollamme tapahtuu:

We Love Cruises Oy:n toimitusjohtaja Tony Pokkinen esitelmöi aiheesta KARIBIAN RISTEILYT:

• perjantaina 17.1.2014 klo 14:00 (Sun & Sea -alueen ohjelmalava)
  • sunnuntaina 19.1.2014 klo 11:30 (Sun & Sea -alueen ohjelmalava)

Juontaja ELLEN JOKIKUNNAS kävi ensimmäisellä risteilyllä joulukuussa 2013 maailman suurimmalla risteilyaluksella, ALLURE of the SEAS'lla, matkanjohtajanaan We Love Cruises Oy:n Tony Pokkinen. Ellen Jokikunnas ja Tony Pokkinen tavattavissa osastollamme 7D31 lauantaina 18.1.2014 klo 14:45-15:15.

***

We Love Cruises Oy:n perustajakaartiin kuuluu toimitusjohtaja TONY POKKINEN, hallituksen puheenjohtaja ja mainospäällikkö/AD JUHANA MIKKANEN, myynti- ja markkinointipäällikkö JENNI LUOMALA, varatoimitusjohtaja HARRI ERHO sekä risteilyspesialisteina PETRI KORPIMO ja ATTE LUOMALA.

Risteilytoimisto We Love Cruises Oy on rekisteröitynyt Kuluttajavirastoon (KuVi: 2960/14/U) ulkomaisen matkanjärjestäjän (RCL Cruises Ltd.) välittäjäksi.

Yhteydenotot: 020 735 3666, mailto:info@welovecruises.fi

Lisätietoa: http://www.welovecruises.fi