• Masterfoods Oy/

Report this content

Kissojen maistuvat Whiskas® -herkkuateriat nyt saatavissa uusissa, kätevissä 24:n kerta-annoksen pakkauksissa Whiskas kerta-annospusseja saa nyt kätevissä 24x100 g:n pakkauksissa, joista on helppo tarjota kissalle maistuva ja ravitseva ateria. Kissan päivittäiseen ruokailuun saadaan myös tärkeää vaihtelua maistuvien makuvaihtoehtojen avulla. Kissojen kerta-annosateriat ovat saavuttaneet huiman suosion, sillä kerta-annospussiin pakattuna kissan ateria säilyy tuoreena, raikkaana ja terveellisenä. Kerta-annokset ovat ravintopitoisuutensa ja helpon käytön ansiosta muodostuneet niin kissojen kuin kissanomistajienkin suosikeiksi. Whiskas-ruokien maistuvuus [s1] varmistetaan kissojen suorittamien tarkkojen ja vaativien makutestien avulla. Herkullisia lajitelmavaihtoehtoja Markkinajohtaja Whiskas[1] tarjoaa nyt suosittuja kerta-annospusseja aiempaa suuremmassa pakkauskoossa. Riittoisuutensa ansiosta suurempia pakkauksia on kätevä käyttää, ja ne säilyvät huoneenlämmössä. Whiskas adult kerta-annospussit ovat aikuisille kissoille tarkoitettuja ravitsevia ateriakokonaisuuksia. Kissan päivittäiseen ruokavalioon saadaan vaihtelua herkullisten lajitelmapakkausten useista makuvaihtoehdoista. Tarjolla uudessa 24x100 g:n pakkauskoossa on kaksi maistuvaa lajitelmaa: Whiskas adult Tuoreenraikas hyytelölajitelma 24x100g Herkulliset ja jännittävät maut: kana, häränliha, jänis ja herneet sekä lammas ja porkkana. Whiskas adult Perinteinen kastikelajitelma 24x100g Perinteiset, tutut maut: häränliha, vasikka ja herneet, riista sekä lammas ja vihannekset. Tuotteita on saatavissa vuoden ensimmäisestä viikosta alkaen. Lisätietoja: Masterfoods Oy, Jutta Laitala, (09) 7739 4342, jutta.laitala@eu.effem.com Tuotekuvat sähköisessä muodossa: AC-tiedotus, Maria Rosberg, (09) 6962 8122, maria.rosberg@actiedotus.fi [1] AC Nielsen Scantrack 11/2005 [s1]Maistuvuus tms ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=61061&fn=wkr0001.pdf http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=766&lang=FI