Kitekat® tölkeistä kissoille oma 6-pack

Tiedote 31.8.2004 Kitekat® tölkeistä kissoille oma 6-pack Herkulliset Kitekat® tölkit on myös nyt koottu kätevään ja hinnaltaan houkuttelevaan lajitelmapakkaukseen. Kotikissa Cattus Kitekattus on saanut oman sikspäkin, jonka suosioon eivät vaikuta olemattomat hellepäivät. Tällaisen tölkin avaaminen ilahduttaa kissaa syyssateellakin. Kitekat on täysravintoa aikuisille kissoille. Makuina helposti mukana kulkevassa yhdistelmäpakkauksessa ovat tutut herkut: härkä, kana ja tonnikala. Yhden Kitekat-tölkin paino on 400g, ja sen sisältö on sellaisenaan heti valmis tarjottavaksi. Sikspäkit tulevat myyntiin syyskuun alussa. LISÄTIETOJA: Masterfoods Oy, Kuluttajapalvelu, puh. 010 808 852 arkisin 9-12, contact.fi@masterfoods.com TUOTEKUVAT SÄHKÖISESSÄ MUODOSSA: AC-tiedotus, Maija Hakala, puh. (09) 696 28125, maija.hakala@actiedotus.fi. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/31/20040831BIT00120/wkr0001.pdf