Uusi Chappi® -kuivaruoka on lihaisan mehevä makuelämys

TIEDOTE 27.8.2004 Uusi Chappi® -kuivaruoka on lihaisan mehevä makuelämys Koiran tutut Chappi® -kuivaruokanappulat ovat uudistuneet. Makuna on edelleen kana, mutta paketissa on nyt kolmenlaisia uudentyyppisiä nappuloita: meheviä lihanappuloita, rapeita lihanappuloita ja vihannesnappuloita. Yhdessä ne muodostavat maukkaan, tasapainoisen ja mutkattoman vaihtoehdon koiran päivittäiseen ateriointiin. Entistäkin houkuttelevampi sisältö on myös helppo tunnistaa pakkauksen uudesta ilmeestä. Chappi -kuivaruokakokonaisuus on tarkoin mietitty sekä miellyttämään koiraa että huolehtimaan hänen hyvinvoinnistaan. Mehevät lihanappulat antavat maistuvan makunautinnon ja ovat tärkeä proteiinilähde koiran ruokavaliossa. Rapeat lihanappulat sisältävät hyvinvoinnille tärkeitä vitamiineja sekä ruoansulatukselle arvokkaita kuituja. Vihannesnappulat luovat tasapainoisen ja maistuvan ateriakokonaisuuden. Kuivaruokien uudet pakkauskoot ovat 3 kg ja 10 kg. Kana & Riisi - nappulapakkaukset ja 15 kg:n koko poistuvat markkinoilta. Visuaalisesti uusi Chappi-ilme näkyy myös saman tuoteperheen tölkkipakkauksissa. LISÄTIETOJA: Masterfoods Oy, Kuluttajapalvelu, puh. 010 808 852 arkisin 9-12, pirjo.kauhanen@eu.effem.com. TUOTEKUVAT SÄHKÖISESSÄ MUODOSSA: AC-tiedotus, Maija Hakala, puh. (09) 696 28125, maija.hakala@actiedotus.fi. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/27/20040827BIT00110/wkr0001.pdf