Yöttömän yön tummaa hyvää

TIEDOTE 21.4.2004 Yöttömän yön tummaa hyvää Suomalaiset ovat Euroopan ahkerimpia jäätelönsyöjiä, vuosittain Suomessa syödään noin 70 miljoonaa litraa jäätelöä eli lähes 14 litraa henkeä kohden. Tästä noin puolet nautitaan kesäsesongin aikana. Kerta- annosjäätelöiden himosyöjistä eli vähintään kerran viikossa ostavista yli 30 prosenttia on 12-19 -vuotiaita*. Mars, Snickers ja Twix tuotteilla on erityisen vahva asema nuorten keskuudessa ja koko voimakolmikko on saatavana myös jäätelönä. Uusi Mars Dark+Gold on perinteisen Mars jäätelöpatukan yöntumma sukulainen. Ylellisen tumman suklaakuoren alla on makuhermoja hivelevää kullanhohtoista toffeeta ja vaniljakermajäätelöä. Mars Dark+Gold vaniljakermajäätelö saa värinsä jäätelöön lisätystä luonnon betakaroteenista. Mars Dark+Gold on rapea, pehmeä ja ainutlaatuisen suklainen makuelämys Suomen yöttömässä yössä. Suussa sulavalla kullanhohtoisella kermajäätelöllä ja ylellisellä tummalla suklaalla saa hemmotella sekä ystäviä että itseään. Mars Dark+Gold 6-jäätelön pakkauksesta riittää herkkuja koko perheelle tai vaikka kaveriporukalle. Uutuusjäätelöt ovat saatavilla kaupoista toukokuusta lähtien. Uutuusjäätelöt sesonkina 2004 Mars Dark+Gold jäätelöpatukka. Tummalla suklaalla kuorrutettu vaniljanmakuinen kermajäätelöpatukka. Paino 48,5 g. Suositushinta on edullinen 0,50 €. Mars Dark+Gold jäätelöpatukka, 6-pakkaus. Tummalla suklaalla kuorrutettu vaniljanmakuinen kermajäätelöpatukka 6-pakkaus. Paino 6 x 48,5g. LISÄTIETOJA: Masterfoods Oy, Kuluttajapalvelu, puh. 010 808 852 arkisin 9-12, pirjo.kauhanen@eu.effem.com. TUOTEKUVA JA TIEDOTE SÄHKÖISESSÄ MUODOSSA: AC-tiedotus, Hanna Hiilamo-Kangaslahti, puh. (09) 6962 8124, hanna.hiilamo@actiedotus.fi. * Gallup TGI ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/21/20040421BIT00050/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/21/20040421BIT00050/wkr0002.pdf